trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 62

Kategori: Allmänt

Bring it on
Nyårsafton idag. En dag som med säkerhet kommer att bjuda på oro, tårar, ångest, panik, sorg, saknad och en känsla av absolut ensamhet. Men förhoppningsvis kommer den också innehålla lite skratt, trevliga samtal, god mat och glädje. För både mig själv och alla er andra hoppas jag innerligt att det blir mer glädje än sorg, mer skratt än tårar och mera trevliga samtal än ensamhet. 
 
Snart är året då livet bjöd mig på värre prövningar än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig slut. Jag vet att 2014 kommer att bli tufft som satan, men jag vet också att det omöjligt kan bli värre än vad 2013 har varit. Det kan omöjligt bli värre nu. Det kan bara bli bättre. Det måste bli bättre. So bring it on.

Kommentarer

  • A säger:

    Vi hjälps åt att stötta varandra. Vi kommer ur det här som starkare personer.
    Stora kramar

    Svar: Ja det hoppas jag verkligen. <3
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 10:06:23
    Bloggadress: http://motnyalivet.blogg.se
  • Tina säger:

    Skickar all girlpower, styrka och pepp jag har!

    Hoppas verkligen 2014 blir bättre för dig:)

    Kram!

    Svar: Det hoppas jag med. Stor kram tillbaka
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 10:25:15
    Bloggadress: http://tinaimacau.wordpress.com
  • A-K säger:

    Jag har ingen aning om vem du är och vi känner inte varandra men jag är dagligen inne på din blogg och tänker på dig! Jag skickar all hjärtevärme och pepp till dig, du kommer klara detta och 2014 kan omöjligen bli ett sämre år!


    Svar: Tack A-K. <3
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 10:54:48
  • kerstin säger:

    Gott nytt år!
    2014 blir ett bra år, känner det på mig. Som du själv säger..kan inte bli sämre. Du kommer att bli starkare och starkare,dina tårar har redan fått mer ilsket i sig och då är du på rätt väg! ordentligt på rätt väg=) kom ihåg att hålla huvudet högt så att du har näsborrarna ovanför vattenytan..luft, andas! lyckokramar=)
    2014 here we come!

    Svar: Tack Kerstin. Gott nytt år till dig också.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 11:12:52
  • Linda säger:

    Ja gott nytt år! Visst är det som så att nu kan det bara bli bättre.

    Svar: Tack. <3
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 11:29:01
  • Michael säger:

    Önskar dig ett fint nyår och massor med styrka och värme. Din vän! Kram

    Svar: Tack och detsamma till dig. Många kramar
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 11:30:27
    Bloggadress: http://separation.se/blogg/
  • Matilda säger:

    Ja, nu är det snart nytt år! Jag hoppas att det känns skönt att få vända blad till ett nytt, oskrivet år. Jag vet inte vad som ligger framför mig, och du vet inte vad som ligger framför dig, men det kan inte bli annat är bättre! Det kommer såklart att bli djupdykningar, men jag hoppas att du kan känna att du har ett helt nytt år att fylla med saker som DU tycker om och som DU vill göra. Jag hoppas innerligt att detta blir året som du tar tillbaka dig själv, lär dig tycka om dig själv och verkligen börjar trivas med dig själv och ditt eget sällskap. 2014 blir DITT år! Det behöver inte bli fancy och det behöver inte innehålla en massa äventyr. Det viktigaste är att du går ur 2014 med huvudet betydligt högre än när året börjar. Vi finns alla här och stöttar dig, i både härliga och jobbiga stunder. Även om jag inte alltid kommenterar så finns jag här och läser, tänker på och stöttar dig. Du är värd allt gott! Hoppas du får härliga stunder ikväll. Vi är med dig i tanken!
    Stor KRAM fina du!

    Svar: Tack fina fina Matilda. Hoppas på ett bra år för dig också. Stora kramar
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 11:40:16
  • melina säger:

    Gott nytt år! Jag hoppas att 2014 ger dig nya äventyr och inre ro. Tänker på din blogg ofta och har gåttigenom liknade grej. Ta hand om dig. Stor kram

    Svar: Tack Melina. Gott nytt år till dig också.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 11:53:50
  • Frida säger:

    Precis som A-K har jag heller ingen aning om vem du är, men är också inne på din blogg varje dag och hoppas att du ska börja må bättre. Tänker på dig titt som tätt under dagarna och undrar hur det är med dig, som att du vore en vän jag inte känner. Märkligt det där :)

    Gott nytt år! <3

    Svar: Det är så fint att höra, tack. <3
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 12:11:42
  • Johanna säger:

    Har precis läst dina senaste inlägg och känner bara en sak, vilka framsteg du har gjort över julen! Det nya året kan verkligen bara bli bättre, det kommer bli ditt år!

    Hoppas att skidsemestern gör dig gott! Jag tror att det kan vara bra för dig, att röra sig och umgås med familjen på semestern kan ju bara vara bra!

    Gott nytt år, hoppas att kvällen blir så bra den kan bli!

    Kram

    Svar: Gott nytt år till dig också. Kramar
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 12:18:45
  • Lina säger:

    Hej igen!
    Du har verkligen krupit in under mitt skinn. Du skriver så bra och du berör. Hoppas innerligt på ett gott nytt 2014 för det är du så värd! Förstår att detta är en jobbig dag med många minnen. Styrkekramar till dig!

    Svar: Tack Lina. Hoppas på ett gott nytt år för dig också. Kramar
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-31 | 13:59:08
  • Anonym säger:

    Gott nytt år! I dag 1 i den här bloggen hade du absolut inte skrivit om en middag som troligen kommer innehålla skratt och glädje! Nu vänder det!!

    2013-12-31 | 16:33:59
  • Anonym säger:

    Gott Nytt År!!!

    2013-12-31 | 17:40:03

Kommentera inlägget här: