trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 19

Kategori: Allmänt

Bultande huvudvärk
Vaknade idag med en bultande huvudvärk. En opreciserad diffus smärta i hela huvudet. Orsakad av den förbannade sömnbristen som jag inte får bukt med. Jag vet att jag måste gå upp. Det vet jag. Jag får inte vika ner mig för huvudvärk. Måste klara det kroppen kastar på mig just nu. Måste övervinna. Måste streta emot det i min hjärna som säger: "Det är lika bra att ge upp en dag som denna. Det är lika bra att ge upp." Nej, jag får inte ge upp. Om det är kamp som gäller idag, då tar jag upp kampen.

Kommentarer

  • mli säger:

    Har själv varit med om samma sak, vid en annan plats & tidpunkt. Med en annan människa. Och det jag vill säga är att tillåt dig att vara ledsen. Tillåt dig att sörja. Det finns ingen skuld eller skam. Tvärtom, jag önskar att jag inte hade stressat med att sörja. För då hade jag inte tagit förhastade beslut kring saker & ting. Låt tiden läka såren! kramar!!

    Svar: Om än sent men: <3 Kram
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-12-03 | 16:13:28

Kommentera inlägget här: