trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 23 Fortsättning

Kategori: Allmänt

Fina älskade småsystrar
Jag har två småsystrar, tvillingar. Jag har sagt åt dem att inte läsa bloggen. De hittade den på egen hand. Såklart. Jag vill inte att de ska behöva höra av sig, bete sig annorlunda, för att de läst vad jag har skrivit. Jag har kommit till en punkt där jag inte vill berätta för dem, för min familj, att jag mår dåligt. För då mår de dåligt och då tar jag på mig ansvar för det också. Försöker nu skaka av mig det onda, torka tårarna, innan jag kliver in genom dörren. Innan någon kommer och möter mig. Vill inte dra ner dem mer. Jag har redan gjort just det. I veckor. Fått dem att gråta. Gråta med mig. För mig. Därför vill jag egentligen inte att de ska läsa. De har lidit nog.
 
Så snälla fina småsystrar. Världens bästa i hela världen. Läs inte mer. Och om ni gör. Bär inte med er mitt lidande. För jag gör allt jag kan för att le när jag träffar er. Det fungerar inte alltid. Men jag gör allt jag kan för att vår relation inte ska förpestas av det här. Fina älskade småsystrar.

Kommentarer

  • Alicia'm säger:

    Du verkar vara en helt underbar person!! Styrke kramar till dig!!<3
    Varför testar du inte höra av dig till honom på något sätt och försöker prata ut? Se om han verkligen är helt säker och hur han känner.. :/

    Svar: ❤ Tack. Hade han inte bott med henne hade jag gjort det. Jag älskar honom innerligt, men vet att så länge hon finns med har jag absolut ingen chans till nåt. Och deras relation kan ju vara för evigt. Det skrämmer mig mer än något annat. Att vi aldrig ens ska få en chans att prata på riktigt, en chans att hitta den personen jag vet att han är innerst inne. Många kramar till dig Alicia'm.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-23 | 01:27:37
  • Anonym säger:

    Men testa o ring? Hob bor väl inte i hans telefon helöer. Hur vet du att dom fortfarande bor ihop?

    Svar: Jag klarar inte att ha kontakt just nu... Det går inte. Och ja, jag vet att han lever med henne.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-23 | 10:06:09

Kommentera inlägget här: