trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Rekord

Kategori: Allmänt

Gråten avtog till slut. Men hjärnan kämpade emot all världens sömntabletter och nu ligger jag här i sängen. Dyngsur av svett. Det bokstavlig talat rinner över hela min kropp. Jag har aldrig varit så genomdränkt. Känner mig blåslagen. Som om jag gått en boxningsmatch och blivit knockad tio gånger i rad.  Ett obeskrivligt plågsamt utfall av en natts sömnlöshet och ångest.
 
En natt. En hel natt. Ja. Jag har inte somnat än. Det är rekord. Gårdagens ångestattack spinner vidare i min kropp utan notis om att natten blivit morgon, dag 29 blivit dag 30. Ingen notis alls.
 
Hur i hela friden ska jag klara detta? 

Kommentarer

  • Emeli säger:

    Stackare! Du kommer klara det <3
    Ta en natt, timme, minut i taget. När den minuten, timmen eller natten har gått så tänk: "Jag klarade det så här långt och jag är fortfarande kvar. Just den här natten behöver jag ALDRIG mer gå igenom. Aldrig samma minuter en gång till. De är borta och jag har besegrat dem."
    Styrke kramar till dig!

    2013-11-29 | 12:01:34
  • Melissa! säger:

    Lider med dig!! Men jag vet att du kommer att klara det!!<3 Du är redan så himla staark!!! Styrke kramar till dig! Och en sak till... Jag tror inte det kommer att hålla, deras förhållande, dom jobbar på samma jobb, bor ihop, ser varandra hela tiden.. Det kommer inte hålla!1 Tillslut kommer de tröttna på varandra.. Jag tror att han kommer att komma tillbaka till dig, allt du gett honom i 9 år kommer han inte kunna få utav någon annan tjej.. Sen så tror jag att han tänker på dig nu oavsett om han är med henne.. Det är inte samma sak eller samma känsla för honom. Efter 9 långa år kan man inte glömma någon bara sådär.. Hon hade väl också en kille som hon lämnade? Har du pratat något med honom eller du kanske inte vet vem han är? ..
    Tycker du ska vara lika stark som du är nu, bearbeta varje dag som kommer, jobba, träna, umgås med vänner - tänka på annat helt enkelt. Så kommer du att se att en vacker dag kommer han komma tillbaka till dig, men då kanske det är försent..! KRAM PÅ DIG!

    Svar: Hej Melissa. Jag ber om ursäkt för så sent svar. Jag tror inte att han tänker på mig. Men jag hoppas. Jag hoppas innerligt att han en dag gör det. Hon hade också en kille, ja. Jag har inte pratat med honom, men jag vet vad han heter. Jag försöker bara överleva just nu. Är tillbaka i det stadiet. Kramar
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-29 | 16:05:35

Kommentera inlägget här: