trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 171

Kategori: Allmänt

Bra, bra, bra
Jag missade tolvslaget. Jag missade tolvslaget med ganska mycket. Men nu är jag här. Nu är jag här även om jag inser att jag nog ändå inte har särskild mycket ork att skriva. Orken gick till annat. Orken gick till att åka skidor, äta, skoja, skratta, prata, promenera, sola, laga mat och en hel massa mera saker. Det är bra. Bra att distraheras. Bra att skratta. Bra att umgås med glada människor. Glada människor som jag dessutom älskar högt och innerligt. Det är sannerligen bra det.

Kommentarer

  • Tommy säger:

    glad påsk ha det bra

    2014-04-19 | 02:38:18
    Bloggadress: http://tomatens.blogg.se/
  • GC säger:

    Glad Påsk rara flicka. Kram :)

    2014-04-19 | 07:00:45
  • Emelie säger:

    Hjärter dams sista sång. Min favoritlåt. Av någon konstig anledning kom jag att tänka på dig när jag hörde den idag. Jag måste ha läst din blogg för länge nu! :)

    2014-04-19 | 11:41:44
  • A säger:

    Jag hörde på tv tror jag, det var en som hade blivit lämnad som vi. Hon sa att man måste gå igenom alla högtider som jul och påsk osv för att bli stark och det har vi gjort och vi blir starkare för varje dag. I slutet sa hon att jag trodde alltid på kärleken och nu är hon lyckligare än lyckligast! Det tror jag på! Stor kram

    2014-04-19 | 13:20:29
    Bloggadress: http://motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här: