trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dagens

Kategori: Allmänt

Dagens sämsta: 
• Bröllopsprat på längden och tvären - snälla, kan min omgivning sluta att ständigt prata om bröllop av olika slag? Det kanske är löjligt, men jag klarar inte det, det gör så läskigt ont i mitt hjärta att jag nästan faller ihop.
• Fem stycken sirenljud vid olika tillfällen - hur kan det finnas så fruktansvärt mycket poliser överallt? Försvinn bara, försvinn.
• De överdrivet många vigselringarna i min närhet - ja, alla är gifta eller har sambo på mitt jobb. Var är de ensamma själarna som inte behöver skynda hem efter jobbet, som inte har någon som väntar där?
 
Dagens bästa:
• Trevliga kollegor på alla håll och kanter - flera stycken som jag en dag gärna skulle vilja kalla för vänner och inte bara kollegor
• Inte så jätteont i magen trots katastrofala förutsättningar - heldagskonferens. Jag ger inga detaljer här, det blir bara dystert.
• Massor av komplimanger för mitt hår - det är första gången mina kollegor ser det nytvättat och utsläppt...
• En fantastisk kanelbulle.

Kommentarer

  • agnes säger:

    gud vad glad jag blir av att läsa att du har saker som är bra! <3

    2014-02-06 | 17:39:52
  • ♥ only säger:

    Tycker om när någon tar upp positiva saker som hänt under dagen :) Good!

    2014-02-06 | 18:14:41
    Bloggadress: http://onlyfp.blo.gg/
  • Anonym säger:

    För 99 dagar sedan kunde du nog inte särskilja en enda bra sak med dagen och nu toppar du tom dagens bästa. Framsteg!!

    2014-02-06 | 18:23:25
  • Anonym säger:

    Det går åt rätt håll nu!!!! <3

    2014-02-06 | 21:39:07
  • S säger:

    Grymt cool tjej du verkar vara! Kul att se din personlighet! Göttigt!

    2014-02-06 | 23:16:47
  • Emma säger:

    Du verkar cool, eller är det kanske helt fel ord att sätta på det. Men du sticker ut på ett positivt sätt. Kände mig så träffas när du skev om ensamma själar som inte behöver stressa hem efter jobbet. Kände mig precis så igår. Fast jag är ju bara 20, har aldrig haft någon pojkvän och allt alla verkar tjata om är pojkvänner. Varför räknas det som att jag inte kommit någon stans eller blivit något av mig bara för att jag aldrig träffat någon kille som känner lika mycket kärlek till mig som jag gjort för honom. Och så sitter jag i en sådan svacka från hela livet och bara saknar en av den största kärleken i mitt liv. Min döda pappa. Det är så bra när man kan räkna upp positiva delar av dagen även om det är katastrof. Så ja, du är nog ändå cool. Fortsätt kämpa <3

    2014-02-07 | 12:35:04

Kommentera inlägget här: