trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 246 Fortsättning

Kategori: Allmänt

Pirr
Jag sitter på jobbet. Ja, jag sitter faktiskt på jobbet även denna kväll. Men idag har jag ingen annan att beskylla än mig själv. Allt har gått så långsamt och fokuset har nästan varit obefintligt. Eller nej. Såklart har jag fått saker gjorda. Men inte i närheten av så mycket som jag borde ha gjort på så här många timmar. Så jag måste kompensera. Jag måste kompensera med några timmar nu här ikväll.

Vad är det då som får mig så ur balans? Åh, det är en sån där bedrövlig kille igen. Ja, men jag vet. Jag har blivit en hormonell fjortis. Jag vet. Det är galet. Det är patetiskt. Men det är precis som att varenda sekund jag spenderade med danskjäveln under dessa år och därmed inte tänkte på andra killar på det sättet nu har exploderat i någon form av manisk fascination för det manliga släktet. Det finns så mycket snygga, trevliga, härliga, mysiga, sexiga, vackra, roliga och bra killar runt mig. Haha, killar som jag aldrig ens har lagt märke till. Än mindre trott skulle vara intresserade av mig. Det är himla härligt. Eller. Det hade varit himla härligt om mitt jobb bara kunde lugna ner sig.

Då skulle jag hålla handen. Då skulle jag gå längs med vattnet. Då skulle jag nattbada. Då skulle jag hångla på en parkbänk. Då skulle jag äta glass i sängen. Då skulle jag picknicka. Då skulle jag ha tv-seriemaraton. Då skulle jag gunga mitt i natten. Då skulle jag stå på händer på gatan. Då skulle jag vara alldeles pirrig mest hela tiden. Åh. Jävla pirr. Försvinn och kom tillbaka när det passar lite bättre. Eller ännu bättre. Intensifiera dig till helgerna. Då behöver jag dig som mest. Tack.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det här inlägget gjorde mig så himla glad! Har som du också nyligen kommit ur ett långt förhållande och ser potentiella pojkvänner, hångel, one night stands, hålla-handen-en-sommarkväll-killar ÖVERALLT! Det är underbart! Heja oss!!!

    Svar: Heja dig! <3
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-07-02 | 23:54:22
  • Maria säger:

    Har du ingen semester i sommar? Då du kan få vila ut och faktiskt ha tid med massa sommarflörtar?

    Svar: Jo, det har jag! 21 juli närmare bestämt. Det ska jag!
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-07-03 | 05:19:29
  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Haha underbart skrivet,duktig du är!
    För att fira min nya bloggdesign så har jag nu en tävling i min blogg där du kan vinna en fin uggla,lätt att vara med!

    2014-07-03 | 13:25:54
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här: