trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 216 Fortsättning

Kategori: Allmänt

Lust (varning för känsliga läsare)

Jag är en 26-årig kvinna. En 26-årig kvinna som aldrig riktigt har förstått det här med sex. Och egentligen tänkte jag väl att det alltid skulle vara så. Att jag inte skulle ha det där fantastiska sexlivet som jag kunde höra andra prata om. Ja, när jag träffade honom vid sexton års ålder kände jag enorma lustar. Vi pippade som två kaniner. Eh. Ja. Sorry för ordvalet. Men sen. Sen när de allra häftigaste lustarna hade lagt sig var helt plötsligt det där enkla, in och ut-ligget inte längre tillräckligt för att få min kropp dit där den hade varit innan. Dit där den kanske borde ha varit för att jag helt skulle ha undvikit det onda. Det onda som i många, många år förstörde för mig, förstörde för oss.

Till det där stället, till det där stället där min kropp skriker av lust, finns det just nu en kille som kan ta mig. Och helvete vad han tar mig dit. Hans beröring känns som glödheta stötar och hans kyssar får mig att tappa andan. Han tittar mig i ögonen och säger att jag är ashet. Haha, kanske inte det vackraste ordet men det fyller sitt syfte. Jag vill känna mig ashet. Inte medioker eller helt okej. Jag vill känna mig galet åtrådd för att våga, vilja och till slut få kroppen dit den måste komma. Och just så får han mig att känna. Galet åtrådd.

Han är en erfaren man. En man som har varit med många kvinnor. En man som har upplevt en hel del sköna nätter. Även om just det faktum att han har upplevt så mycket gör mig otroligt osäker ibland, gör det mig också himla glad. För han väljer att vara med mig. Han väljer faktiskt att vara just det. I alla fall för stunden.

När vi ses tar han tag om mig och kysser mig intensivt. Hårt, hungrigt och alltid med en längtan efter mer. Hans tunga tränger in mellan mina läppar och kräver uppmärksamhet. Det är ingen kyssa bruden i kyrkan-kyss. Det är något annat. Det är galet hett. Hans händer rör sig som vinden över min kropp, ibland vet jag inte ens vad som sker förrän hans fingrar helt plötsligt vilar kring min midja eller på mitt bröst. Han föser undan min bh utan en sekunds tvekan och blottar mina bröst varpå han drar en djup suck och säger att han älskar dem. Just mina jävla bröst som jag har förbannat i alla år. De brösten råkar han älska. Han kastar sig ner och ger de där jävla brösten mer uppmärksamhet än vad de har fått under en hel livstid. Så. Ofattbart. Upphetsande.

Hans brunbrända muskler spelar under mina fingrar när jag ivrigt för mina händer över hans kropp. Hans mage, armar och ben är stenhårda. Stenhårda men ändå alltid så lena. Vet inte vad snubben gör. Men len är han. Len och alltid brännande varm.

Han kysser mig över hela kroppen. Börjar vid halsen och tar sig neråt. Tänkte skriva ”långsamt neråt” men inser att det skulle var lögn. Det går inte långsamt. Det går fort. Ivrigt och häftigt häver han sig över min kropp och tar närmast besittning över den. Jag känner mig nästan besatt och vill inget hellre än göra just det som han viskar till mig. Sen helt plötsligt, när han har styrt ett tag, böjer han sig ner, för undan mitt hår och frågar försiktigt vad han kan göra för mig. Vad som helst vill han göra för mig säger han. Vad som helst. Jag vill ha mer. Oftast vill jag bara ha mer. Ibland vill jag ha en paus. Andas. Vila. Eller så vill jag ha närhet. Närhet i form av en kram, en kyss, vad som helst utöver det råa, djuriska som så lätt kan ta över i hans sällskap.

Ja. Hörni. Jag känner mig helt skakig bara av att ha skrivit detta. Skakig av längtan, skakig av frustration för att jag inte kan få mer närhet, mer beröring nu, nu, nu. Jag känner mig närmast beroende. Beroende av något jag inte trodde att jag någonsin skulle få uppleva. Beroende av något jag kanske aldrig hade saknat men som nu upptar varenda millimeter av min hjärna. Beroende av att få utlopp för den här enorma lusten som pulserar i mig.

Så. Nu har jag effektivt skapat en obekväm generad stämning nästa gång jag träffar mina systrar och kusiner. Mission accomplished.

Kommentarer

  • A säger:

    Haha älskar sista stycket! Skrattade högt på tbanan:)

    2014-06-03 | 18:18:58
  • Klara säger:

    Du är så bra på att skriva :) Är glad att du får uppleva det här :D

    2014-06-03 | 18:54:25
  • Alice säger:

    du är jätte duktig på att skriva verkligen!

    2014-06-03 | 19:12:31
    Bloggadress: http://alix.vionno.se
  • GC säger:

    Oh my god, så härligt. Så bra att du får lite lust i din utsvultna kropp. Njut, som satan S. :)

    2014-06-03 | 19:24:20
  • M säger:

    Härligt!!!! Perfekt skrivet :)

    2014-06-03 | 19:42:32
  • Linda säger:

    Underbart! Alskart! Speciellt det sista stycket hahaha You go girl! NJUT!!!!!!

    2014-06-03 | 19:47:11
  • Vida säger:

    Heja heja heja!!! Så himla himl bra!! Klart du ska få känna lust

    2014-06-03 | 19:57:05
  • Sarah säger:

    Åh, nu saknar jag att vara singel lite. Hade också så jääävla hett sex med ett par dåvarande KK's.

    2014-06-03 | 20:04:53
  • K säger:

    Från att jag träffade den första personen där allt styrdes av kemi, så har jag aldrig kunnat tänka mig att varken ha sex med någon där det inte är så och ännu mindre ha ett förhållande som inte bär med sig sex som totalt får en att tappa allt vett.

    Är så glad för din skull att du får uppleva det, för det är så häftigt!

    2014-06-03 | 20:10:20
  • Maria säger:

    Underbart!
    Jag hade det så med mannen som sedan abrupt lämnade mig och gick tillbaka till sitt ex, och det har varit fruktansvärt att inte ha den där underbara magin längre. Jag är rädd för att aldrig få uppleva det igen, men jag hoppas verkligen att jag får det.

    2014-06-03 | 20:48:44
    Bloggadress: http://alladagarna.blogg.se
  • Emma säger:

    Hahaha sista meningen. Du är så kul. Och du borde skriva en
    Bok. För skriva kan du.

    Känner igen vad du skriver. Va 25 år när jag träffa min nuvarande och jävlar vilken passion. Dån där ha ut vinglaset men inte bry sig passion utan bara va i situationen.

    Fatta va tur att ditt ex är just ditt ex så du får uppleva detta!

    2014-06-03 | 20:55:00
  • Anonym säger:

    jag vill också känna så ;( kommer aldrig våga ligga igen, med en främling.. hur får man hjälp?

    Svar: Gå till vårdcentralen och be om samtalsstöd. Eller remiss till psykiatri om du är sjuk. Och oavsett den hjälpen - jo, det kommer du! Du kan inte ana hur äcklad jag var av hela grejen. Absolut döäcklad. Spydde en gång bara av tanken. Du kommer våga. Och det kommer bli så himla bra. Inte nu kanske. Men låt det ta den tid det tar. Det kommer att bli bra.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-06-03 | 21:47:08
  • L säger:

    Jag som nyss kommit hem efter att ha insett att mitt långa förhållande havererat, som jag trots insikten om det nödvändiga i det, är så otroligt håglöst deppig.

    Så går jag in här och läser detta och börjar fnittra högt för mig själv från att ha suttit och konstaterat att det inte finns någonting som kan ändra mitt nuvarande sinnestillstånd. Tack! <3

    2014-06-03 | 23:03:47
  • Rebecka säger:

    Vad glad jag blir för din skull att du kommit vidare i livet. =) Kämpa på de är du värd efter allt som hänt <3

    2014-06-04 | 00:04:02
    Bloggadress: http://minvardagmittjobbmittliv.blogg.se
  • Marja säger:

    Du ser, ditt ex kanske inte var den perfekte mannen för dig ändå

    2014-06-04 | 03:01:25
  • Lms säger:

    Oj. Oj så jag känner igen mig.
    Jag är också ny singel. Vi hade varit tillsammans lika länge som ni ungefär och han var den enda killen jag varit med. Tills jag (alltså JAG!) raggade upp en het kille på krogen... och exet, som jag var så förtvivlad över att ha mist, är helt bortblåst. Det gör inte ens ont att tänka på honom för han fick mig aldrig att känna mig så som den här killen gör. Och vilken underbar känsla det är. Det finns andra. Andra som kanske till och med passar en mycket bättre. Livet är fantastiskt!
    Om du vill får du gärna maila mig! Vi har en hel del gemensamt :-)

    2014-06-04 | 12:23:46
  • Anna säger:

    Hahaha, sista stycket är bäst!

    2014-06-04 | 14:21:16
  • Anne säger:

    Tänk, om ni hade gift er så hade du aldrig i hela ditt liv fått uppleva riktigt bra sex. Bara mediokert sex. I resten av ditt liv. Not worth it..i would say.

    2014-06-04 | 15:33:31
  • CA säger:

    Haha, jag tror jag dör! Hade värsta heta drömmen i natt tack vare detta inlägg *rodnar*. Tack för det :D

    Svar: Haha, åh, va roligt!!
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-06-05 | 14:22:57
  • Tina säger:

    OMGG!!!

    Närå. Känns inte som du skapat så spänd stämning faktiskt:) Så himla kul att du skriver om ämnet när du har problem och får ont vid sex. Jag har samma problem i perioder och det är bra att det skrivs mer om det (och att det kan gå bra ibland också, så man får lite hopp, när man är i "onda perioder)

    Kram!

    2014-06-06 | 11:04:58
    Bloggadress: http://tinis.me
  • Marie säger:

    Oh. My. GOD! You go girl!!!! Fy fan vad lycklig jag blev av att läsa detta! Har inte varit inne på din blogg på länge (men läst allt från start) och även om jag fattar att allt inte är topp (inte konstigt efter ett sådant svek) så är det SÅ fantastiskt att du får uppleva detta!!! Och det är du ju galet värd!! Jag har själv haft problem med sex länge, har knappt kommit på 10 år men nu har jag träffat en kille som vill ha mig mer än någon annan och plötsligt kommer jag fyra gånger på raken och upplever sex som inte går att jämföra med det jag fått innan. Så känner igen mig lite! Tycker du är så jävla grym, kör hårt baby! Du har så mycket potential i dig och är en tusen gånger bättre människa än svinen som svek dig <3

    2014-06-09 | 22:21:12

Kommentera inlägget här: