trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 224

Kategori: Allmänt

Byxknappen och en ilsnabb stråle
Man vet att man är stressad när man undermedvetet börjar fingra på byxknappen på väg till toaletten. Eller fingra och fingra. Öppna helt och hållet ska jag kanske säga. Ber till Gud att ingen såg. Förmodligen gjorde ingen det, jag småsprang nämligen. Snabb som vinden var jag. Såklart. Sen kissade jag också ilsnabbt. Huvaligen vad ansträngande det var. Ja, jag vet att ni vet vad jag pratar om. Det där obehaget när man försöker pressa på strålen. Gah, va oskönt. Dagens lärdom är alltså: Det går utmärkt bra att börja fingra på byxknappen så länge ingen ser, men att pressa på strålen är inte värt den eventuella millisekund man sparar. Såååå ovärt faktiskt.

Kommentarer

  • Klara säger:

    Haha!

    2014-06-11 | 15:31:27
  • Sarah säger:

    Haha, känner igen det där! :O

    2014-06-11 | 17:09:00
    Bloggadress: http://sarahan.blogg.se

Kommentera inlägget här: