trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 230 Fortsättning

Kategori: Allmänt

En tradig förkylning
Jag ligger just nu i min soffa. Är inlindad i filtar och har knäckebrödssmulor i hela ansiktet. I morse när jag kom till jobbet tyckte min chef att jag sjuk ut. Han ville att jag skulle gå hem på momangen. Eh. Ja. Det kunde jag inte. Hade lite för mycket jobb. Men nu. Nu har jag i alla fall tagit mig hem. Det känns bra. Jag har fått någon sorts förkylning som inte verkar släppa. Den vandrar mellan öron, näsa, hals och huvud. Fram och tillbaka. Varierande förvisso, men jäkligt tradigt också att den aldrig släpper. Jäkligt tradigt. Nu ska jag försöka kurera mig. Kurera kroppen och kurera det där sargade hjärtat lite.

Kommentarer

  • linda säger:

    Bädda ner dig och sköt om dig väl, det behöver du, hoppas du snart mår bättre. Kram

    2014-06-16 | 21:17:51
  • Maria säger:

    Ibland är det bästa som kan hända en förkylning. Man tvingas till den där vilan som man så väl behöver. Och när man blir frisk får man ny energi igen och kan se på saker i ett annat ljus.

    2014-06-17 | 00:51:45
    Bloggadress: http://alladagarna.blogg.se
  • GC säger:

    Krya på dig hälsningar från Sveriges framsida :)

    2014-06-17 | 06:44:55

Kommentera inlägget här: