trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 237

Kategori: Allmänt

Illamående och huvudvärk
Jag har precis spytt. Huvudet dunkar värre än någonsin. Kroppen lägger ner. Kroppen orkar inte må så här dåligt. Den var redan uttröttad. Den var redan slutkörd. Och nu orkar den inte mer. Jag måste jobba. På något sätt måste jag klara av att jobba. Jag har ett ton saker att utföra. Ett ton saker som kräver min uppmärksamhet. Men även om jag skulle lyckas ge det hundraprocentigt fokus skulle illamåendet finnas kvar. Huvudvärken skulle finnas kvar. Alla dessa fysiska tecken på att jag inte mår bra skulle finnas där och konstant göra mig påmind om det onda. Jag kan på riktigt inte röra mig. Varenda steg jag försöker ta gör att det strålar i hela huvudet. Det blixtrar framför ögonen och illamåendet sköljer genom bröstet. Hur kunde jag hamna här igen?

Kommentarer

  • GC säger:

    Kära du. Jag vill att du ska vara glad. Denna gången kommer du att resa dig snabbare. Hur tragiskt det än låter så blir man mer härdad för varje motgång i kärlekslivet. Kram rara S.

    2014-06-23 | 08:28:14
  • Elise säger:

    Sjuka dig till jobbet för tusan! Det är inte olagligt att vara sjuk ens från ett juristjobb. Hälsa går före rapport. Man kan inte jobba med huvudvärk/migrän och spya.

    2014-06-23 | 08:31:18
  • maja säger:

    det finns faktiskt inget i världen som är viktigare än att du tar hand om dig själv nu. inget jobb i världen, inga krav i världen. pga kraschar kroppen kan man ändå inte jobba. gå hem och lägg dig i soffan. på riktigt.
    att vara duktig i ALLA lägen är jävligt destruktivt. var din egen vän istället.

    2014-06-23 | 12:05:08
  • S säger:

    Ta hand om dig kära du. Ta din tid. Låt det läka och låt dig få bli hel igen. Fan, jag vill nog säga att som läsare ända sen bloggens början - har du blivit en förebild. För vilken styrka du har inom dig!! Andas, ge dig tid och ta hand om dig så ska du se att din styrka åter komma hjälpa dig framåt!!
    Stor kram!!

    2014-06-23 | 13:44:30
  • Maja säger:

    Finaste du, det kommer att bli bra. Hur bajsigt det än känns just nu så KOMMER det att bli bra! Kram

    2014-06-23 | 14:47:58
  • Jessica säger:

    Det finns inget som är viktigare än din hälsa, du kommer alltid att vara viktigast i ditt liv.
    Kram

    2014-06-23 | 16:19:23
    Bloggadress: http://photohugs.se
  • Julia säger:

    Se till att bli sjukskriven, hälsan kommer ALLTID i första hand! Lyssna på kroppens signaler kära du <3

    2014-06-23 | 18:12:58
  • H.s säger:

    Du är världsbäst! Du klarar det här nu. Jag var i samma båt. Men du måste ta dig själv i kragen och göra något med ditt liv UTAN killar involverade.

    Du måste göra saker. Res någonstans. Italien, Paris, England. Vart som helst. Stanna där. Lev fullt ut. Njut av ditt egna sällskap.

    Ensamskap är bättre än sällskap. Tro mig.

    2014-06-23 | 18:46:37
    Bloggadress: http://www.sjufargeravsorg.blogg.se

Kommentera inlägget här: