trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 144

Kategori: Allmänt

Helgens bästa:
  • Rolig, blixtsnabb, trevlig skidåkning
  • Glada föräldrar, systrar och övrigt folk
  • Föräldrar och systrar igen - eftersom de är det överlägset bästa jag har i livet
  • Sömn, något orolig men utan sömntabletter (stor framgång)
  • Världens godaste chokladbollar
 
Helgens sämsta:
  • Vidriga tankar påhälsandes lite för ofta
  • Blåsiga, iskalla fjälltoppar
  • Oroväckande smärtor i magen
  • Tjockisupptäckten, troligtvis orsakat av för många världsgoda chokladbollar och annat gott jag har ätit de senaste veckorna

Kommentarer

  • Bea säger:

    Var snäll mot din mage!

    2014-03-24 | 07:40:24
  • Karin Lygnersjö säger:

    Ibland behöver man faktiskt dom där extra chokladbollarna, det går ju faktiskt att träna bort eller sluta med sedan!

    2014-03-24 | 16:05:30
    Bloggadress: http://karinlygnersjo.blogg.se
  • Nathalie säger:

    Hej, jag har följt din blogg rätt så länge och måste säga att jag känner igen mig, det har verkligen varit en tröst att klicka in sig på din blogg och läsa, det har hjälpt mig något fruktansvärt från den dagen det tog slut mellan mig och mitt ex och alla motgångar man stött på. Tack, tack så himla mycket! Jag har fått mer insikt och förstår, att det inte är fel, det är inte konstigt, att jag känner och reagerar som jag gör. Tack fina du för denna hjälpsamma blogg. Önskar dig det bästa.

    2014-03-24 | 17:57:57

Kommentera inlägget här: