trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Träningstips

Kategori: Allmänt

Träningstips för deprimerade, svaga, trötta och rädda typer: Gör 3 stycken valfria övningar 50 gånger på valfri plats där du känner dig varm och trygg. Ta ohämmat mycket pauser om du behöver det. Själv gjorde jag armhävningar, benböj och sit-ups. Under loppet av en timme... Åt nämligen en tallrik nudlar emellan de två seten om 25 som jag gjorde... Kan också tillägga att min syster inte tyckte att jag gick ens i närheten av tillräckligt djupt i mina armhävningar. Men. Det brände i både lår, mage och armar. Ja, i alla fall i några sekunder... Och framförallt, framförallt lyckades jag rättfärdiga ätande av Häagen dazs-glass Salted caramel direkt ur burken. Bara det kändes som en jättevinst i sig. En jättevinst.

Kommentarer

  • agnes säger:

    du är grym<3

    2014-03-17 | 22:56:00
  • GC säger:

    Härligt tjejen :) Hoppas du får en bra dag. Här hos mig regnar det. Det är bra för man blir vacker av regn har jag hört. Och det är ju inte dumt. Kram :)

    2014-03-18 | 05:34:03
  • Rebecca säger:

    Det låter bättre än mig gällande armhävningarna. Alla måste vi börja någonstans.

    2014-03-18 | 10:44:50
  • A säger:

    Bra med glasspause. Sådant behöver man när msn tränar 😉
    ❤️

    2014-03-18 | 23:01:43
    Bloggadress: http://motnyalivet.blogg.se
  • Linnéa i Colorado säger:

    men oh! Tack vare detta inlagg sa kom jag pa mig att jag har en hel orord tub av B&J i frysen! Tack!

    2014-03-19 | 03:26:54
    Bloggadress: http://linneaiusa.com

Kommentera inlägget här: