trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 185

Kategori: Allmänt

 Lustfylld/sugen/kåt/uthungrad

Jag sitter på jobbet. Min att göra-lista är en mil lång. Kommer förmodligen behöva jobba i helgen. Men ändå är det som att hjärnan har blivit deg och inte fungerar. Hur hårt jag än koncentrerar mig på arbetet framför mig är det omöjligt att hålla kvar tankarna särskilt länge. De flyger iväg och gör sina egna scenarion. Scenarion där jag inte sitter på jobbet. Scenarion där jag inte är fylld av arbetslust och en iver att beta av min att göra-lista. Scenarion där jag istället omges av mjuka täcken och kuddar. Scenarion där tillvaron känns problemfri.

Jag vet inte ens varför jag skriver det här. Jag vet inte vad det är för fel på mig som inte känner några gränser. Och framförallt vet jag inte hur jag någonsin ska kunna se mina bloggläsande systrar och kusiner i ögonen efter detta. Men hörni. Jag är fullständigt lustfylld/sugen/kåt/uthungrad. På riktigt alltså. Jag känner mig sugen på nästan vem som helst. Hela tiden. I nästan tre dagar i sträck nu har jag känt mig ”våt”. Jag ser potentiella ”sexobjekt” överallt på gatorna.

Alltså, det känns som att jag är personlighetsklyvd och den gamla försiktiga, blyga S som helt och hållet saknade lust är som bortblåst. Eller nej. Det är en sanning med modifikation. Blyg är jag fortfarande. Blyg och extremt kroppsmedveten. Men lust och extrem längtan efter närhet. Det känner jag. Det känner jag ända ut i fingerspetsarna. Det känner jag ändå ut i hårstråna. Fy satan, jag vibrerar typ. Hormonerna flyger runt i kroppen. Det kan ju inte vara sunt. Åh, gud, jag är världens märkligaste människa. Utan konkurrens.

Jag har precis sms:at en kompis om dessa märkliga känslor. Jag skrev: "I åtta månader har allt varit dött. Men nu lever någonting och det känns så mycket. Det känns så himla mycket." Ja, gud vad det känns. Fan, vad det känns hörni.

Kommentarer

  • matilda säger:

    fan vad kul! bara haffa nån av tindergrabbarna då? :D

    2014-05-02 | 15:52:03
  • emma med litet e säger:

    Köp vibrator på nätet! Billigt, snabbt och diskret. Och bra att ha när det darrar och bultar!

    2014-05-02 | 15:57:47
  • GC säger:

    Toppen, nu är du på gång!! :)

    2014-05-02 | 17:14:25
  • emma säger:

    fett gilla att du är öppen med sånt här. hallå du är människa. :)

    2014-05-02 | 17:27:47
  • Michaela säger:

    Vill bara säga att du är så jäkla underbar! Älskar dina blogginlägg ❤️

    2014-05-02 | 18:40:16
  • Sanna säger:

    haha you go girl!

    2014-05-02 | 19:06:38
  • Sanna säger:

    haha you go girl!

    2014-05-02 | 19:06:39
  • Sara säger:

    Haha! Fan vad härligt :) Vi förstår dig, alla har vi varit där ;)

    2014-05-02 | 20:52:39
  • Ina säger:

    Hahah hur bra som helst ju! Kör på bara!

    2014-05-02 | 21:39:45
  • Anna säger:

    Älskar detta! Hahah underbara människa. Ägglossning + vår brukar köra igång mig med. Och vet du? Nu kan du Välja och Vraka. Välja och Vraka! Det är så jäkla kul!

    2014-05-03 | 15:56:03
  • Julie Marie säger:

    YES! Amen sister friend! Det här är asbra, hörru! Jättestolt över dig S! <3

    2014-05-03 | 16:47:55

Kommentera inlägget här: