trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 190

Kategori: Allmänt

Sms och berusande nätter

Okej, så vad händer? Jag sitter på jobbet med en snäv deadline till imorgon bitti. Jag borde skriva så att fingrarna blöder. Jag borde skriva så att fingrarna blöder på min rapport. Inte på min mobil. Vilket är det jag vill göra. Hela tiden. Hela tiden vill jag dras med på den där vågen, dras med och glömma alla problem och otrevligheter. Det ska dock sägas att jag verkligen inte alls har hängt på mobilen idag. Det har varit för mycket på jobbet. Men lusten till att plocka upp mobilfanskapet och börja hets-smsa är konstant pockande. Pockande och skrämmande stor. Jag vill smsa olika människor. Jag vill smsa mina fina vänner. Jag vill smsa diverse halvokända killar. Och så vill jag smsa den kille som jag har spenderat inte mindre än två nätter med nu. Eh, ja. Två nätter. Två nätter nära en annan människa. Två nätter med en varm kropp bredvid min. Två nätter med berusande känslor av spänning och lust. Två nätter där jag har fått vakna upp och titta in i den här killens ögon. Två helt jävla fantastiska nätter.

Kommentarer

  • Klara säger:

    Yeeeeeeeey :D

    2014-05-07 | 16:35:02
  • Anne säger:

    Det händer mycket nu! Mår du bra? Jag vet själv hur man kan bli helt kontrollerad av alla "superlyckliga" känslor när man äter antidepp trots att sorgen faktiskt finns kvar där inne. Kör inte slut på dig själv nu så att du vaknar upp en dag och känner dig helt uttömd och slutkörd, som att du tappat bort dig själv på vägen. Jag vet som sagt att antidepp kan ha den effekten för vissa. Fortsätt följa ditt hjärta men låt hjärnan hänga med också (jag menar inte att du är korkad, haha).

    Svar: Tack Anne. Jag förstår vad du menar.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-05-07 | 16:41:16
  • Pia säger:

    Underbart!!!!

    2014-05-07 | 17:01:28
  • Amanda säger:

    Iiiiii vad spännande!

    2014-05-07 | 17:08:30
  • Julia säger:

    Gaaaaah! I wanna know om den andra natten också, och allt annat!

    2014-05-07 | 17:42:54
  • Louise säger:

    Åh vad kul. Du verkar så mycket gladare :). Märker själv stor skillnad i ens välmående när man har kontakt med någon kille eller inte (blev också lämnad för några månader sedan). Problemet är dock att man jämför tycker jag och jag är nog själv inte redo att se någon annan som bättre än honom. Känns skönt att veta att du hittar någon du gillar, du är lite före mig i processen ;). Tänk så långt du har kommit redan! Ger mig hopp

    2014-05-07 | 18:41:02
  • Jessica säger:

    Den bubblan är faktiskt väldigt mysig! :)

    2014-05-07 | 19:09:47
    Bloggadress: http://photohugs.se
  • Ehlin säger:

    Åh vad kuuuul, vad glad man bliiir!!! Wohooo!!! :D

    2014-05-07 | 19:59:59
  • Emma säger:

    Men va du förtjänar att leva lite igen :)))

    2014-05-07 | 21:57:06
  • Hanna Karlsson säger:

    Vill kunna gilla som på fejsboken!

    2014-05-07 | 22:04:55
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
  • A säger:

    Åh, så bra!

    2014-05-07 | 22:48:34
    Bloggadress: http://motnyalivet.blogg.se
  • Andrea säger:

    Wie vad jag glad blir! Jag träffar sällan speciella människor, men när man väl gör så <3 <3 sån kärlek på det alltså! Närhet med en fin person är det bästa som finns.. Jag har för dålig disciplin och självkontroll, bra jobbat ändå! Fixa deadlinen och sen kan du leva! Typ! :D Åhh det känns nästan som exakt som jag skulle behöva. Bara lite närhet med någon man tycker om. I alla fall lite grann. Bara genuint tycker om.

    Bra skriver av "Anne", men samtidigt så är du tillräckligt förnuftig och klok själv, men man kan ju alltid bli lite medveten och påmind att ta det lugnt när saker och ting går bättre. Men samtidigt Lev här och nu! Är man en gnutta lycklig(eller superlycklig), var det till hundra! Livet är för kort för att vara återhållsam med sina egna känslor, inte leva fullt ut och vara restriktiv och försiktig när bra saker händer en. Heja dig!

    2014-05-07 | 23:16:20

Kommentera inlägget här: