trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 294

Kategori: Allmänt

Rom och oro
Jag sitter nu i bussen på väg till Arlanda. Åker till Rom med jobbet i några dagar. Önskar att jag kände peppen, men fasiken, det gör jag inte. Är mest orolig och rädd. Trodde att jag hade kommit lite längre faktiskt. Trodde att jag skulle känna en himla pepp. Men nej. Så förändrad är jag nog inte ändå. Är fortfarande samma oroliga, nervösa S som gärna flyr från obekväma sociala sammanhang. Fan. Önskar verkligen att jag kunde skaka av mig den där oron. Nu rullar vi in på terminalen. Gotta go. Ha det bra finaste ni.

Kommentarer

  • Andrea säger:

    Du ska se att blir bättre än du tror! Dock känner jag igen känslan... Försök att strunta i den och ba' köra. Picknicken gick ju så himla bra, så det lär detta också göra! <3

    2014-08-19 | 08:16:09
  • GC säger:

    Det kommer att gå jättebra och på hemvägen är du fylld med en härlig känsla. kram :)

    2014-08-19 | 09:02:17
  • Tove säger:

    Och nästan alla andra känner säkert liknande, bara att det inte märks! :)

    2014-08-19 | 11:49:30
  • Julia säger:

    Varför är du rädd! Att dra ihop något som du drog i ihop i fredags skulle göra mig rädd, så utlämnande och öppen som du har varit men väljer att visa upp för alla som läst vem du VERKLIGEN är. Plus att du var så extremt modig och brydde dig så att du la märke till när någon ny besökte picknicken, du kan ju det här med sociala sammanhang mycket bättre än de flesta! Så - VAR INTE RÄDD!!!!

    Kram

    2014-08-19 | 12:28:01
  • Carro säger:

    Det kommer gå super! Du klarade dig ju galant i fredags så det här ska väl bli en enkel match?! Heja dig! Ha ett par grymma dagar nu! :)

    2014-08-19 | 13:52:18

Kommentera inlägget här: