trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

iPhone-högtalare och vilostund

Kategori: Allmänt

Är det möjligtvis någon som har ett par iPhone-högtalare som hen kan tänka sig ta med till Humlegården idag? Inser att jag saknar det och satte någon överoptimistisk tilltro till att systrarna skulle ha såna men icke sa Nicke. Är ju inte hela världen om det inte blir några, men om någon får feeling och vill vara picknickens musikhjälte, ta med för tusan...!
 
Nu sitter jag på tunnelbanan med mina IKEA-kassar. Det är tungt, helvete va tungt det är. Om någon timme vandrar jag runt i Humlegården och försöker sätta upp grejer. Blir jag klar i förväg kommer jag att lägga mig raklång på en filt och titta på himlen. Ser ni någon halvdöd typ ligga och stirra uppåt med en massa ballonger runt sig är det alltså jag. Då får ni gärna lägga er bredvid. Vilostund kommer innan picknickstund tänker jag. Andas. Stilla oron. Finna lugn. Jepp, det gör jag om någon timme.

Kommentarer

  • T säger:

    Åh! Tusan att jag inte läste det här för 10 minuter sedan.. Jag sitter i alla fall på tåget från Gävle nu, så vi ses snart!! :)

    2014-08-15 | 14:19:47
  • S säger:

    Varför är man så himla nervös fööööör! kan någon förklara. Jag blir tokig på mig själv :D :D :D fy fan...

    2014-08-15 | 14:22:27
  • S säger:

    Sorry lorry, mina högtalare hemma är döda....annars hade jag åkt och hämtat dom omedelbums.

    Svar: "Sorry lorry" är ett grymt uttryck som jag inte använt på tio år. Ska genast börja igen.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-08-15 | 14:23:34
  • S säger:

    ...om det är nåt annat som fattas så säg till. Sitter på jobbet men kan inte koncentrera mig. Refreshar sidan konstant för att se om det är någon annan som kommenterar :)

    2014-08-15 | 14:26:36
  • S säger:

    Vädret....:/

    2014-08-15 | 14:39:14
  • T säger:

    Det har spöregnar i Gävle hela dagen, hur är det i Stockholm?

    2014-08-15 | 14:40:34
  • Petra säger:

    Jag är på jobbet inte alls långt från Humlegården och tyvärr måste jag säga att det regnar :-(.

    Svar: Små droppar skulle jag vilja karaktärisera det som... ;)
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-08-15 | 14:58:51
  • Anna säger:

    Är fortfarande osäker på om jag vågar (fegis!) men nu började det ju regna också... =(

    Svar: Du vågar.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-08-15 | 14:59:03
  • Carro säger:

    Sitter 20 minuter utanför stan och här har det slutat regna för ca 30 minuter sedan, solen tittar till och med fram, får hoppas att det kommer in mot stan snart :)

    Jag är så nervös! Jag och min syster kommer strax efter fem då hon slutat jobbet.

    Svar: Kl 18 ska det för tusan vara strålande sol här!
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-08-15 | 15:00:59
  • S säger:

    Jag sitter vid Stadion och här börjar jag se blå himmel igen...yeey!

    2014-08-15 | 15:08:55
  • Anonym säger:

    Ja det löser sig!! Jag är inte ett dugg nervös nu, fan va kul det här ska bli!!

    2014-08-15 | 15:20:34
  • Anonym säger:

    Ja det löser sig!! Jag är inte ett dugg nervös nu, fan va kul det här ska bli!!

    2014-08-15 | 15:20:35
  • T säger:

    Ja det löser sig!! Jag är inte ett dugg nervös längre, fan va kul det här ska bli!!

    2014-08-15 | 15:21:51
  • Hanna säger:

    Redan påväg in tyvärr, så blir inte dagens musikhjälte, men hoppas någon annan ser detta och kan lösa vårt lilla (men väldigt ickebetydelsefulla) problem :)

    2014-08-15 | 15:26:37

Kommentera inlägget här: