trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

UPDATE

Kategori: Allmänt

Hej älskade ni,
 
Ligger i soffan halvnaken efter världens längsta dusch. Blev ju en aning... hmm... blöt. Blöt och därmed också ordentligt jäkla nedkyld. Vill så gärna uppdatera er om precis varenda detalj av den fantastiska upplevelse jag och några av er därute just hade tillsammans. En massa människor som var precis så härliga som man hade kunnat tänka sig. Eller nej, härligare. Trevligare. Mysigare. Bättre. Allt var underbart. Underbart och sådär perfekt operfekt. I morgon ska ni få varenda liten detalj. Men nu - mys med världens bästa R i soffan. 
 
Puss och kram,
S och R

Kommentarer

  • Tove säger:

    Åh är så avundsjuk på alla som kunde komma idag.. Önskar jag bodde närmare. Men hade du planer på att fira dag 365? Så kunde man kanske planera lite redan nu så man kan ha råd att åka tänkte jag:) Tack för din blogg och att du delar din resa. Har hjälpt mig så mycket!

    2014-08-15 | 23:25:27
  • Anonym säger:

    Heja S och R! Verkar vara en superkille!

    2014-08-16 | 00:06:55
  • Jenny säger:

    Åh, du måste verkligen fira dag 365 så att jag också kan komma och vara med, Jag jobbade så kunde inte komma.

    2014-08-16 | 07:22:21
  • Louise säger:

    http://www.nattstad.se/louisemjonsson/out-of-the-comfort-zone-15097576

    Tack så jätte mycket Sara för den underbara kvällen!

    2014-08-16 | 10:16:11
  • Jenny säger:

    Åh ångrar att jag inte kunde komma! Hoppas på fler gånger. :)

    2014-08-16 | 10:52:47
  • Andrea säger:

    Det var verkligen så fint ordnat! Vilka fantastiskt fina människor som var där. Tack tack tack och kram kram KRAM till er båda och er alla <3

    2014-08-16 | 11:05:25
  • T från Gävle säger:

    Fasiken, jag glömde min stora färgglada handduk i humlan... Jag satt med Agnes som hade jordgubbarna (bra beskrivning va..) till vänster om S, satt också med ena systern på slutet som jag också gick samtidigt som. Någon som fick med sig den eller lämnades den i humlan, någon som minns? :|
    Den var från USA och min kära mor lär ju smått ha ihjäl mig om hon vet att den försvann..

    2014-08-16 | 11:50:55
  • Tove säger:

    Härlig kväll med fina möten! Tack S! Och du, håll hårt i den där killen, han gjorde ett väldigt sympatiskt intryck på mig! Hoppas vi ses igen någon gång!

    2014-08-16 | 12:28:02
  • Isa säger:

    Åh så ledsen jag är att jag missade det hela! Hade verkligen varit roligt att träffa er. Själv låg jag på akuten med skyhögt infektionsvärde hela fredagen :(

    2014-08-16 | 13:12:26
  • Frida säger:

    Det var en jättehärlig kväll, många fina människor! Stort tack Sara!

    2014-08-16 | 13:17:50
  • K säger:

    Hade verkligen velat komma, men vad skönt att det blev så lyckat :) Nu är jag ju jättenyfiken på ifall du kommer visa dig i bloggen nu när du visat dig "in public"?

    2014-08-16 | 13:35:28
  • Polisen säger:

    Oj det verkar lite kostigt..

    2014-08-16 | 13:49:08
    Bloggadress: http://svenskrappare.blogg.se/
  • Therese säger:

    Åh vad ännu mer avundsjuk jag blev nu då :(
    Jag bor i alldeles för fel stad (Umeå) för att ta mig dit.. Har läst din blogg sen kanske dag 15 och jag är helt fast! Du får aldrig sluta skriva, glöm inte de. Du har sån otrolig talang att sätta ord på känslor och de är de inte många som har. Så ta vara på den!

    Och stort grattis till att du funnit en sån underbar kärlek!

    2014-08-16 | 15:48:26
  • Felicia säger:

    Jag är fast i din blogg.. Kan verkligen inte sluta läsa den 😍

    2014-08-16 | 19:47:11
    Bloggadress: http://beautybloggare.blogg.se

Kommentera inlägget här: