trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 68

Kategori: Allmänt

Ensam
Vaknade precis med ett ryck av en djup dröm. Tårar rinner nerför mina kinder utan stopp. I drömmen var jag på en stor social tillställning, nån konferensliknande grej. Jag klarar inte riktigt såna. Har svårt att ta plats och naturligt falla in i en grupp. Känner att jag tränger mig på och drar mig undan istället. Så jag blir lätt ensam. Men det har alltid varit okej för jag har kunnat ringa honom om jag blivit ledsen. Jag har kunnat skicka ett sms och känt trygghet. Nu är jag ensam. Det finns ingen att ringa. Jag har ingen som är så nära. Som förstår och som är min trygghet. Jag kommer inte att klara mig utan honom. Jag klarar inte det här.

Kommentarer

  • Erika säger:

    Vet du, att just där i den stunden så klarar du dig utan honom. Du ser det inte så men du gör det. Du andas och du finns och du är stark.

    Tårarna rinner det är så du är ledsen och saknar. Jag vet att det inte är samma sak men jag gjorde upp en deal med en vän att så fort jag ville sms:a mitt ex så skulle jag ringa eller sms:a min vän. Då hade jag någon att sms:a även om det inte var mitt ex.

    Det är inte alls samma sak men det är någon fin i alla fall.

    Kram fina du.

    2014-01-06 | 10:48:22
    Bloggadress: http://rabarberkalas.blogg.se
  • Michaela säger:

    <3

    2014-01-06 | 18:59:52

Kommentera inlägget här: