trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 247

Kategori: Allmänt

En kaffe med snyggingen
Ja, jag tog alldeles nyss en kaffe med snyggingen här på jobbet. Hans kinder brann precis som mina. Hans blick flackade precis som min. Hans prat rörde väder och vind trots att jag med säkerhet vet att det inte var det han tänkte på. Mod. Just nu saknar jag mod. Men men. Att bara ha lite rödlätta kinder är också trevligt. Ibland är det faktiskt bara det som behövs för att liva upp en grådaskig dag.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Åh jag kan verklilgen se en nervös grabb med rosiga kinder, det är ju typ det sötaste jag vet! Så mysigt!

    2014-07-03 | 19:02:50
  • Ehlin säger:

    Haha naw vad gulliiigt!

    2014-07-03 | 21:18:39
  • Ingrid H. säger:

    Hej, jag är en tjej på 10 år som nyss börjat blogga på denna blogg portal, har du några tips för att jag ska få en bra blogg med många läsare? Kram.
    http://ingridheedlund.blogg.se/2014/july/vem-ar-jag.html#comment

    2014-07-03 | 21:38:06
    Bloggadress: http://ingridheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: