trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 250

Kategori: Allmänt

Mys, svåra killar och promenad

Åh, jag hade en riktig myskväll med vännen igår. Lyssnade på musik. Skaffade Tinder åt henne och upptäckte att Stockholm är sprängfullt av snygga gaytjejer. Yay för min kompis! Vi gjorde världens godaste matvetesallad med halloumi, rädisor, koriander, citron, sockerärtor, cashewnötter och en massa annat. Till det drack vi mango- och hallondrinkar följt av mjölkdrinkar med Dooleys, vaniljlikör, kakaolikör och amaretto. Hej hopp vilket kalas. Sent på kvällen gick vi på glassen. Polkagrisglass med kola- och chokladsås, minimarschmallows, nutella, daimkulor och färska hallon. Lyx! Riktig superlyx!

Ja, jag vore inte mig själv utan att skicka åtminstone ett dumt sms till veckans hang up. Så gjorde jag också igår. Till jobbkillen. Det är bara att skratta åt eländet. Denna fascination för ovilliga och otillgängliga killar men totala ointresse för fina, snälla killar. Ja. Det är ett mysterium. Har en teori om att det är för att danskjäveln verkade vara den finaste och snällaste killen i hela världen. Den typen av killar litar jag inte på längre. Eh. Helt ologiskt, jag vet. Väljer hellre att fastna för en svår kille som jag vet kommer att göra mig besviken än en snäll som kanske, efter nio år, drämmer till mig riktigt hårt. Ja, ni förstår. Det är en röra.

Nu. En liten promenad! Med en snäll kille. Som råkar vara polis...

Kommentarer

  • GC säger:

    Trevlig kväll du och din kompis hade. Hmm? är det en tinderpolis på g?

    2014-07-06 | 14:19:38
  • GC säger:

    Trevlig kväll du och din kompis hade. Hmm? är det en tinderpolis på g?

    2014-07-06 | 14:19:39
  • GC säger:

    Trevlig kväll du och din kompis hade. Hmm? är det en tinderpolis på g?

    2014-07-06 | 14:19:39
  • GC säger:

    Trevlig kväll du och din kompis hade. Hmm? är det en tinderpolis på g?

    2014-07-06 | 14:19:39
  • A säger:

    Spännande....
    Stor kram ❤️❤️

    2014-07-07 | 00:30:59
    Bloggadress: http://motnyalivet.blogg.se
  • Anonym säger:

    Du är så bra! Har kommit så långt & inspirerar så enormt.. du är fantastisk!

    2014-07-07 | 11:38:51

Kommentera inlägget här: