trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 253

Kategori: Allmänt

Fågelbajs!
Haha. Jag har världens smaskigaste inlägg halvt färdigskrivet om alla dessa boys som rör sig in och ut ur mitt liv. Men är så förbaskat trött även idag att det får vänta till imorgon tror jag. Idag har i alla fall varit en helt okej dag. Jobbet var ganska lugnt och jag kunde gå vid halv sex - ofattbar framgång. Jag gick för att möta upp mr T - kommer ni ihåg honom? Han och jag är goda vänner nu (hoppas jag). Eh, ja, det blev bäst så insåg vi båda... Vid något tillfälle benämnde han oss som ett gammalt irriterat gift par - den beskrivningen stämmer läskigt bra och är kanske inte nyckeln till romantik och förälskelse... I vart fall, vi satt vid vattnet och åt mexikansk sallad och drack ljummet rosévin (läs: mr T drack och jag rynkade näsan åt äckelvinet). Vi skojade om allt möjligt och diskuterade både "hans tjejer" och "mina killar". Åt en McFlurry med dajm och kolasås (ja, det går att beställa) och bara hade det gött. Kvällen avslutades sedermera med att mr T fick fågelbajs på tröjan. Vråååålkul. Oh yes. Dagens bästa tror jag faktiskt. Ja, hörni, det var nog det som min kolasega hjärna hade att komma med ikväll. Men imorgon, då ska ni få Tinder-detaljer, jag lovar...

Kommentarer

  • A säger:

    Åh! Längtar!!

    2014-07-10 | 00:00:20
  • S säger:

    Så glad för din skull, S! Du har kämpat så jädra hårt och är sån inspiration. Kunde du själv tro detta? Ser du själv det som att du kommit långt och tagit dig ur den svåra tiden? Hoppas du också ser det och ibland stannar upp och tänker på hur bra du faktiskt är!!

    Du är en stor förebild för många av oss!!

    Svar: Tack S. Dina ord betyder så mycket.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-07-10 | 14:50:27
  • Klara säger:

    Håller med ovanstående kommentar, det är du verkligen!! :)

    2014-07-10 | 15:29:56
  • A säger:

    Du är så värd alla skratt ❤️

    2014-07-10 | 19:35:17
    Bloggadress: http://motnyalivet.blogg.se
  • Motionerafetto säger:

    Wow, det där låter ju super kul! ;-) Jag ser fram emot att läsa om det imorgon! ;-)

    2014-07-10 | 22:21:21
    Bloggadress: http://motionerafetto.blogg.se

Kommentera inlägget här: