trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 258

Kategori: Allmänt

En liten lista

Timmar sömn i natt: Nästintill noll
Sluskhetsnivå på kläderna jag har på mig: Off the chart
Färgnyans på nästippen: Illröd
Huvudvärk: Ej total men alltid närvarande
Grus i ögonen: Ett lastbilsflak
Stressnivå: Galet hög
Glädje i kroppen: Miljoner ton - för ja, jag känner mig glad! Stressad, sluskig, ofräsch, trött, huvudvärkig, ögonkliande men ändock så HIMLA GLAD. Livslusten spritter i kroppen och jag ler för mig själv när jag släpar mig till jobbet. Solen skiner och möjligheterna känns oändliga. Ska bara överleva lite (mycket) jobb först... Men sen, sen väntar bara en massa trevligt. Åh, jaaaa!

Kommentarer

  • Fia säger:

    Beror denna sömnlöshet och lyckokänsla möjligen på en ny kille? Tell us! ;)

    Svar: Nja, faktiskt inte. Även om hjärtat slår lite extra fort för en, ja. Men absolut inget som kan orsaka ett konstant leende. Ännu. :)
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-07-14 | 12:44:56
  • Tina säger:

    Åååååååååh vad roligt!

    Inte att du känner dig som en slusk utan att du är glad:D

    2014-07-14 | 21:38:21
    Bloggadress: http://tinis.me

Kommentera inlägget här: