trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 214

Kategori: Allmänt

FÖRLÅT. FÖRLÅT. FÖRLÅT. Åh gud, ångesten just nu. Fick precis ett sms från min lillasyster. "Du måste skriva på bloggen." Bara så. Läste det med panikslagen röst. Helvete. Förlåt. Jag har ingen ursäkt. Jag har bara inte orkat. Gjort annat. Gjort annat jobbigt. Gjort annat roligt. Förlåt. Uppdatering kommer älskade ni. Jag har inte försvunnit. Jag har bara tagit paus. En liten liten paus. 

Kommentarer

  • K säger:

    Du behöver absolut inte be om ursäkt. Andas, ta din paus. Vi är här när du behöver det, du har ingen skyldighet att skriva varje dag. Hoppas de senaste dagarna varit bra :)

    2014-06-01 | 13:58:11
  • Linnéa säger:

    Nej nej nej, du måste absolut ingenting! Skriv när du VILL, kan, hinner och orkar. Du har inga som helst skyldigheter att uppdatera bloggen. Inga alls! Sköt om dig och hoppas att det roliga övervägt i helgen.

    2014-06-01 | 14:00:48
  • Maria säger:

    Absolut, skriv bara här för din egen skull, när du behöver det, inte för andras! Jag skriver flera inlägg om dagen just nu för att JAG behöver det. Men jag skulle hellre ha ett liv som uppslukade mig om jag fick välja.
    Låt inte din fina blogg ge dig ångest, låt den bara ge dig tröst och stöd!

    2014-06-01 | 14:11:58
    Bloggadress: http://alladagarna.blogg.se
  • jonna d säger:

    Åh, vad skönt att du mår bra. Jag har nog kollat in på din blogg 10 gånger per dag de senaste tre dagarna och blev väldigt förvånad över att jag blev så orolig för dig... känner dig ju inte ens. Men som sagt, bra att du har det bra och stressa inte med bloggen!!!
    //jonna d

    2014-06-01 | 14:14:05
  • Emeli säger:

    Jag håller tummarna att du mår så bra snart att du helt glömmer bort bloggen. Du startade ju den för att må bättre eller hur? Å nu mår du bättre!!! Yay!😃
    Vi finns här för dig när du behöver stöd, inte tvärt om. Stor kram och ha en härlig ångestfri resten av dagen😊

    2014-06-01 | 14:40:47
  • agnes säger:

    <3 <3 äntligen

    2014-06-01 | 15:52:06
  • Michaela säger:

    Det gör ingenting! Känn inte att bloggen är ett måste. Kram på dig ❤️

    2014-06-01 | 18:18:50
  • maja säger:

    Ingen fara, skriv när du vill och orkar! Jag vet hur det känns :) kram, m.

    2014-06-01 | 18:22:14
    Bloggadress: http://majalina.com
  • Noelia säger:

    Tror inte att det gör så mycket att du inte uppdaterar. Du skapade väl bloggen för att komma över den där fuckern. 365 dagar gav du dig själv.
    Att det har gått 214 dagar nu och du inte känner ett behov av att ventilera lika mycket är bara positivt :)
    Skönt att den värsta smärtan är över nu för din del och du kan springa rakt in resten av ditt liv. Gud så underbart det måste kännas :)

    Svar: Det gör det verkligen Noelia!
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-06-01 | 23:44:19
  • Emma säger:

    Hörru nu blandar du ihop dagarna va. Detta va väl dag 213...?

    Svar: Hmm, jag tror inte det? Missade två dagar...
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-06-02 | 08:31:14
  • Malin säger:

    Även om jag alltid ser fram emot att läsa nya inlägg i din blogg blir jag så lycklig för din skull att du inte skrivit, du har kommit såååå långt på din resa. Heja dig och bara njut av livet!

    2014-06-02 | 09:34:04

Kommentera inlägget här: