trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 232

Kategori: Allmänt

Living the dream
Jag är helt slut. Systerystrarna fyller tjugo imorgon och smygfirades redan idag på grekisk restaurang. Har ätit så mycket att jag kommer spricka när som helst. Och nu - nu väntar några timmars jobb. Japp, långt in i natten kommer jag att sitta där och slita mitt hår över siffror som inte går ihop och formuleringar som inte känns bra. Imorgon bitti kommer jag att stappla mig ur sängen vid sju och fira småglinen. Åka till jobbet och låtsas vara pigg och fräsch. Living the dream, som min kollega brukar säga. Oh yes. En jävla mardröm.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Men det är iaf skönt när det är klart =)

    2014-06-19 | 07:59:43
    Bloggadress: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här: