trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 188 Fortsättning

Kategori: Allmänt

En smooth talker
Jag sms:ar lite med en 22-åring som jag har döpt till "A Snygg" i mobilen. Han har sex (eller fler?!) osedvanligt väldefinierade magrutor. Det råkar jag ha bildbevis på. Det hela känns som ett barnarov. Jag skrev det till honom, följt av att jag istället kunde para ihop honom med min nittonåriga lillasyster som är ett riktigt kap. Han svarade att det ju var jag som var kapet. Hahaha, vilken jäkla smooth talker. Och vilken härlig distraktion.
 

Kommentarer

  • W säger:

    Alltså, du är ju bäst! :) Och det är BARA dag 188! :) Go girl!

    2014-05-05 | 13:47:21
  • Hanna säger:

    Lammkötten är bra. Han är ju iaf över 20 :) Dejtade en kille som var lika gammal som min lillebror, tog emot i början - "han är ju lika liten som min lillebror" snurrade ständigt - som f.ö bara är 3 år yngre än mig. Idag är vi sambos ;)
    Magrutor är alltid ett plus. Nom nom. Go for it!

    2014-05-05 | 14:46:47
  • Emma säger:

    Hah, du är ju dejtingdrottning! Får man gå i skola hos dig eller?

    2014-05-05 | 15:30:27
  • Veronica säger:

    Haha, grymt!

    2014-05-05 | 18:24:12
    Bloggadress: http://wallgrenveronica.blogg.se
  • Linda säger:

    Jag är 30 och har en kk som är 22 år så... Lammkött ftw!

    Svar: Yes!! Grymt!
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-05-05 | 19:06:34
  • Jessica säger:

    Hahaha va sött :)
    Han är iaf över 20 de e ju inte illa :D

    2014-05-05 | 19:40:39
    Bloggadress: http://photohugs.se
  • Jenny säger:

    Ha ha ha....Jag är 40 och min man ( och far till mina två barn) är 30. V blev ett par för 6 år sedan men han hade funnits i mitt liv ( via jobb) långt innan dess. Tror det där med ålder känns mer när man är yngre faktiskt. Men många jag känner dejtar/ligger med/ gifter sig med yngre killar. Ålder spelar faktiskt ingen roll i slutändan.
    Kram

    2014-05-05 | 20:12:37

Kommentera inlägget här: