trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 206

Kategori: Allmänt

Någon vill ha just mig

Från ingenstans bestämdes att jag skulle träffa killen som går under namnet mr Sex ikväll. Vet inte vad som flög i mig, vet inte hur jag kom till det beslutet, men på något sätt blev det så. Efter en lång promenad hamnade vi i en soffa på Lydmar (schysst uteställe). Spenderade kvällen konstant illröd om kinderna och svinnervös precis hela tiden. Den här killen hade inga problem med att ta för sig om man säger så. En tyst sekund fyllde han med ord och en paus i promenaden fyllde han med att dra sig till mig. Satte händerna på olämpliga ställen och vräkte ur sig komplimanger som gjorde att hela ansiktet hettade. Helvete, den här killen riktigt ångade testosteron. Ångade testosteron och bara en allmän känsla av: jag vill ha dig. Jag vill ha just dig, ingen annan. Bra. Det behövde jag verkligen. Exakt precis just det behövde jag verkligen.

 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Åååååååååh, fan vad kul! Att få känna sig så uppskattad, snygg och bra! Det är du värd, vill också dejta hehe

    2014-05-24 | 09:19:28
  • Emeli säger:

    Underbart!!!!

    2014-05-24 | 09:33:28
  • Fanny säger:

    Hääärligt!^^

    2014-05-24 | 16:16:59
    Bloggadress: http://fannyblingman.blogg.se/
  • Z säger:

    Jag blir så otroligt pepp av dina positiva inlägg!
    De svackiga läser och smälter jag, med väldig respekt. Men herregud, de peppiga... Du gjorde min dag (eller natt om man ska va petig)
    Kram!

    Svar: Åh va fint!
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-05-25 | 02:50:10

Kommentera inlägget här: