trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 208 (för sent som vanligt)

Kategori: Allmänt

Förlåt

Förlåt älskade ni. Jag har varit på vift hela dagen och inte hunnit sätta mig ner ordentligt. Jag ska svara på era frågor. Bara mycket som ska hinnas med just nu. Förlåt. Vet inte vart all tid tar vägen. Jag sover knappt alls. Och jag jobbar egentligen för lite. Vet inte vad som händer med mig.

Kommentarer

  • Greta säger:

    Tycker bara du ska se det som något positivt att du har tankarna på annat håll och att det är fart och fläkt i ditt liv, det verkar som att du mår bra av det :-) en blogg blir lätt ett måste, försök att undvika det! Kram!

    2014-05-26 | 07:17:05

Kommentera inlägget här: