trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 309

Kategori: Allmänt

En liten gymreflektion
Jag har precis tränat! Bra gjort S. Men alltså. Detta med gym i Stockholms innerstad. Alla är så snygga? Och ja, jag har såklart gymkort på ett sånt där snofsgym (enbart för att det ligger nära mitt jobb), men alltså - folk är verkligen superdupersnygga? Inte lagom normalt snygga utan typ tokheta. Killar och tjejer, gubbar och gummor - oavsett ålder är de fräscha som satan. Såg mig själv i spegeln och insåg att jag verkligen måste räta på ryggen. Höja blicken. Jag ser ut som en säck potatis i jämförelse med de där fräschingarna. Nehej, det måste det bli ändring på. Omedelbums.

Kommentarer

  • Tina säger:

    Fokusera enbart på dig själv, det är därför du är där! Hur andra ser ut är helt oväsentligt, du är där för din egen skull! Jämför dig absolut inte med andra, du är så duktig o fin precis som du är :) Heja dig!

    2014-09-03 | 20:54:56
  • Isa Bylund säger:

    får jag gissa att det är ett sats gym!? håller verkligen med, kan dock rekommendera 24/7 där det ändå är lite mer sunk ;)

    2014-09-04 | 08:51:26
    Bloggadress: http://isabyl.blogg.se/
  • Hanna, Min väg mot en bättre löpare säger:

    Där har vi anledningen till att jag inte tränar på gym. Skulle känna mig som en utomjording.

    2014-09-04 | 21:16:54
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
  • NORRLANDSKAINTHECITY säger:

    Om jag får gissa skulle jag tro att du tränar på Sats Odenplan. Jag tränar där och nästan alla killar ser ut som bodybuilders och tjejer som vältränade modeller. Det är som att jag, smalisen, känner mig pluffsig brevid dem. Men det är ett bra gym i övrigt. :)

    2014-09-06 | 09:20:55
    Bloggadress: http://norrlandskainthecity.blogg.se
  • Jessica säger:

    Haha jag var på sats Odenplan en gång! Det var en sjuk upplevelse och jag minns det ännu, tre år senare just för att jag kände mig så jävla ful med mina vanliga träningskläder bland alla fitnessmodeller.

    2014-09-23 | 07:42:41

Kommentera inlägget här: