trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 334

Kategori: Allmänt

En braaa helg

En helg. En hel helg och ännu lite till har gått sen vi hördes. Jag har, på det stora hela, haft det strålande. I fredags mötte jag upp R och hans kollegor på ett högst oklart ölställe efter jobbet. Åt en Pretzel (de är chockerande mjuksega och vansinnigt goda...!) och drack cola. Därefter vandrade jag och R längs gatan och hade det fint. Tog oss hem och kastade oss i sängen. Alltså. Egentligen går det inte att göra det hela rättvisa genom ord. Det var varmt, intensivt, pulserande, okontrollerat och alldeles alldeles underbart. Det går inte att beskriva på annat sätt. Efteråt ramlade vi ut i köket och gjorde grönsaksdip. Ja. I all sin enkelhet kan det ha varit en av de bästa fredagskvällar jag någonsin har upplevt.

Gårdagen var om möjligt till och med snäppet bättre. Jag vet. Det känns som att jag skryter nu. Men på riktigt kan jag inte förklara hur fantastiskt det är att vakna upp bredvid R och kringla mina bara ben kring hans och lägga kinden mot hans hals. Det är obeskrivligt underbart. Till slut masade vi oss i alla fall upp. Upp och ut på stan. Vi strosade genom Gamla Stan, gick in i små affärer och bara hade det härligt. Väl hemma igen kollapsade vi i soffan. Några timmar (och en tupplur) senare hoppade jag in i duschen och hade supertvagning - jepp, the works. Jag gjorde mig i ordning - som om jag skulle ut på dejt/flirta vilt på krogen (har hänt en gång-ish) - och fick på det sättet R att bli helt till sig. Oh yes. (Nöjd tjej.) Vi tog tunnelbanan in till stan och gick till Fotografiska. Vandrade runt bland bilderna och avslutade vår lilla tur med en drink. Kvällen fortsatte med promenad genom stan och en liten sväng ner i källare med livemusik. Slutligen åkte vi hem och kollapsade i sängen.

Så. Idag har också varit en fantastisk dag (förlåt, hata mig inte). Mötte upp världens bästa vän och åt brunch (födelsedagspresent som hon fick av mig för flera månader sen). Vi pratade i timmar om allt mellan himmel och jord. Herre, vilken underbar vän det är. Love her. Big time. Big, big time. Nu sitter jag i soffan. Småäter godis (oklart eftersom jag fortfarande är i matkoma) och kikar på tv. Bra söndag. Helt klart en väldigt bra söndag.

Kommentarer

  • Tova säger:

    Gillar att läsa om dina dagar. Men ville bara säga att jag personligen, alla är olika, tycker det är lite för intimt och in your face med dina nakna bröst, din duschrakning och allt vilt i i sängen. Jag hör själv att jag låter som en torr gammal tant men jag älskar också när det är najs i sänghalmen. Vill helst inte läsa om ditt så detaljerat bara. Får nästan en känsla av att det är för att visa upp nåt för de som läser eller för någon speciell som läser. Har säkert fel. Awesome att ni har det så gött. Men lite för nära och för mkt beskrivningar för min smak. Blir liksom lite light harlequin-S-porr.
    Gött att helgen var så toppen!

    2014-09-28 | 23:12:30
  • GC säger:

    Blir på så himla gott humör då du berättar om din kärlekslycka. Och du är verkligen så väl värd alla härliga känslor. Njut, sväva på moln kära S. Hälsa R och kram :)

    2014-09-28 | 23:32:27

Kommentera inlägget här: