trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 358

Kategori: Allmänt

McDonalds och jeppsidoodle
Vet ni en sak. Jag älskar McDonalds. Jag verkligen älskar McDonalds. Lite skämmigt, jag vet. Och väldigt ohälsosamt såklart. Men fan, jag blir helt till mig bara jag tänker på att få äta på McDonalds. Tur att jag har i alla fall lite självbehärskning, annars skulle jag hänga där jämt. Som det är nu äter jag där rätt sällan faktiskt, det blir väl någon cheeseburgare här och där, någon gång varannan vecka kanske. Men satan vad gott det är när jag väl gör det. Min syster räknar allt som oftast allt i cheeseburgare, så fascinationen för McDonalds sitter helt klart djupt i min familj. Kanske är det just för att vi så sällan (tänk tre gånger om året) fick gå dit som små som vi fortfarande än idag tycker om det så mycket. Jag tror det. När jag går på McDonalds brukar jag beställa cheeseburgare, äppelpaj, pommes frites, chokladmilkshake och cola zero. Inte på en och samma gång, men lite om vartannat sådära. Mmm, nu dör jag ta mig tusan dreggeldöden. Lär i och för sig vara ett av de bästa sätten att gå på. Hej och tack. Nu försvinner jag bort i mitt dreggel. Jeppsidoodle. Godnatt världen.

Kommentarer

  • GC säger:

    Samma här. Det är jättegott att äta McDonaldsmat. Det skäms jag inte för att tycka. Ha en bra kära S idag :)

    2014-10-23 | 08:37:24
  • Linnea säger:

    Jag tycker Max har mycket bättre burgare och mat än donken. Men jag gillar donkens onyttigheter som flurry, glass, muffins och allt vad där är... mmmm. Ska nog äta på Max på lördag :D

    Svar: Max Frisco-burgare är bäst. Därefter kommer Burger King's Whopper. Men McDonalds har bäst tillbehör!
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-10-23 | 11:32:32
  • Timeoftiger säger:

    Haha, jag älskar dem också! Under graviditeten hade jag värsta cravings på vad annat än cheeseburgare, Mc Donalds skulle det vara...

    2014-10-23 | 22:10:41
    Bloggadress: http://timeoftiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här: