trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 365

Kategori: Allmänt

Slut men lite nallande

The End.

Nä. Skoja bara. Så lätt blir ni inte av med mig.

Jag kör en fuling och låter trehundrasextiofemdagarnu nalla lite in på det nya året. Men bara lite. Någon dag eller två kanske.

Timmarna har nämligen sprungit förbi idag. Dagen har varit fullkomligt sprängfylld av jobb och födelsedagsfirande. Nu sitter jag i soffan. Döslut med trötta, trötta hjärnceller.

Födelsedagen var bra. Inget snack om saken. Jag fick presenter på jobbet och presenter av familjen. Mycket glada grattisrop och härliga kramar. Underbara sms och fantastiska Facebook-inlägg. Inte överdrivet många, men desto finare.

Nu ska jag sova. Jepp. Roligare än så blev det inte idag. Sova och smälta marängswissen som jag precis proppat i mig. Sov gott kompisar. Sov gott och dröm sött.

Kommentarer

  • agnes säger:

    grattis och sov gott <3

    2014-10-30 | 23:05:31
  • Gabriella säger:

    Åh grattis på födelsedagen! och va roligt att vi får följa med dig ett tag till, jag älskar din blogg och är helt besatt av den! det är så spännande att få följa dig och från första inlägget blev jag fast! Du är så underbar och en sån fin människa. Så vad kul att födelsedagen blev bra! Godnatt, sov gott! massa kärlek och lycka till dig! kram från en glad sjuttonårig tjej! :)

    2014-10-30 | 23:06:17
  • Larah säger:

    Grattis på din dag,,och
    Kul att du fortsätter med bloggen,
    ett tag till i alla fall,,natti gott

    2014-10-31 | 00:04:16
  • K säger:

    Efter att ha följt din resa de senaste trehundrasextiofem dagarna vill jag bara säga en sak, Grattis! Till precis allt :)

    2014-10-31 | 01:07:37
  • Selma säger:

    Grattis! Och vad bra att du fortsätter lite till!

    2014-10-31 | 05:08:53
    Bloggadress: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se
  • Malla säger:

    Grattis lite i efterskott!
    Jätteroligt att vi får följa dig lite mera!
    Hoppas att du aldrig sluta skriva, för du kan
    verkligen detta.
    Stort lycka till i fortsättningen önskar jag dig!

    2014-10-31 | 05:37:10
  • Tove säger:

    grattis! och fatta att du klarade det här året och kom ut som en mycket gladare och klokare s på andra sidan!!

    2014-10-31 | 07:25:25
  • Amanda säger:

    Åh vad roligt att du fortsätter lite.
    Blir såå tråkigt om du lämnar oss. Ett par inlägg i veckan om hur läget är vore såå roligt att få.
    Får vi följa med till någon ny blogg?
    Meddela hur du gör.
    Kram

    2014-10-31 | 12:25:18
  • CA säger:

    Stort grattis (om än lite sent)! Din blogg är den enda jag någonsin följt, känn dig speciell ;)

    Kram <3

    2014-10-31 | 13:02:05
  • Ann säger:

    Grattis i efterskott på födelsedagen! Hoppas du får ett underbart och kärleksfullt år med mycket som händer runt dig som du kommer att må bra av och som du kommer att bli översköljd av kärlek från R.

    Hoppas,hoppas att du på något sätt kommer att blogga i fortsättningen! Du är en underbar berättare av det skriva ordet! Om inte blogg så måste du verkligen fundera på att skriva en bok!

    Kram Ann!

    2014-10-31 | 13:36:06
  • A säger:

    Grattis fina du!

    2014-10-31 | 16:48:00
    Bloggadress: http://skavidra.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Alltså, bara en tanke men tänk om du skulle starta en matblogg? Skulle lätt bli den bästa matbloggen i Sverige. Sen skulle du ju alltid kunna flika in någon liten fundering om du kände för det ;) Men bara om du vill förstås. Det har varit underbart att få följa din resa oavsett. Kram och lycka till

    2014-11-01 | 14:51:10
  • Sofia säger:

    Jaaaaaaaa! Pussåkram

    2014-11-02 | 01:17:23
  • Savanna säger:

    Hej jag vilken resa du gjort o tack för att vi har fått följa dig...jag hittade din blogg nyligen...sökte på sorg...beundrar din styrka o att du inte blivit bitter. Tänk att du funnit kärlek igen så snabbt. Jag har varit singel 6 år me ngr korta förhållande o jag har nästan gett upp hoppet att nånsin få uppleva kärlek igen:(
    Grattis i efterskott oxå
    Kram

    2014-11-02 | 13:57:34
  • bara jag säger:

    Hej,

    Jag har nyligen börjat läsa dig blogg och din historia och streckläser dina inlägg. I många avseenden går jag igenom det det du gick igenom för ungefär ett år sen. Vi är alldeles för många som får våra hjärtan krossade.

    Och jag har också gjort beslutet att börja blogga för att få ner mina tankar, få distans.

    Tack för allt du har delat med dig. Din blogg ger mig hopp om en bättre morgondag.
    Och du har verkligen haft fantastiska läsare som hjälpt dig och kommenterat.

    Läs gärna min blogg heis.blogg.se


    KRAM

    2014-11-04 | 15:26:21
    Bloggadress: http://heis.blogg.se

Kommentera inlägget här: