trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 364

Kategori: Allmänt

Den näst sista dagen
Så var det den nästa sista dagen. Huvaligen. Blir livrädd när jag skriver det. Bloggen har ju varit min nallebjörn i ett år nu. Det känns lite läskigt att den inte ska finnas. Eller finnas och finnas. Finnas kvar ska den väl göra, men liksom inte på samma sätt. Läskigt är det.
 
Jag har jobbat på bättre idag än igår. Det känns bra. Samvetet dunkade nämligen svart efter jobbet igår. Det blev liksom inte så mycket av igår. Trots att jag satt framför datorn länge och knapprade. Men idag. Idag har jag varit bättre.
 
Efter min oproduktiva dag igår gick jag med en kollega för att träna. Cinema Cykling gick vi på. Det är ett pass där man sitter framför en storbildsskärm och åker längs med vägen. Fy fan. Det var inte så kul. Eller kul. Det var väl kul. Antar jag. Men liksom. Jag kände mig så svag. Svag och ömklig. Benen gick väl okej men kroppen i övrigt var sänkt. Jag tog ut mig så fullständigt. På väg hem fick jag världens illamående och bara kved. Usch.
 
Nu ska jag traska hem. Hem och kanske göra en liten tårta. Marängtårta tror jag. Fyller ju liksom år IMORGON!!! 
 

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Grattis :)

    2014-10-29 | 18:04:27
  • GC säger:

    Grattis Sara! Hurra, hurra, hurra, hurra! :)

    2014-10-29 | 18:19:09
  • Tjejen med lilla hunden säger:

    Grattis!! :)

    2014-10-29 | 19:09:39
  • Johanna säger:

    Nu hänger jag inte alls med. Fyller inte du år den 31/10?
    Men du borde iofs ha bättre koll på DIN födelsedag än jag ;-) Grattis grattis iaf :-D

    2014-10-29 | 19:52:36
  • frkenduktig.blogg.se säger:

    Nej, det är snart slut. Jag kommer att sakna att följa dina vedermödor och glädjeämnen!

    2014-10-29 | 20:49:24
    Bloggadress: http://frkenduktig.blogg.se/
  • Selma säger:

    Vad tråkigt för oss att du slutar. Bra för dig att du gått vidare så pass.

    2014-10-29 | 21:18:23
    Bloggadress: http://Www.detfixarsigkanske.blogg.se
  • Anne säger:

    Fortsätter du blogga någon annanstans? Får vi veta adressen?

    2014-10-29 | 21:59:59
  • Tove säger:

    Grattis!! Åh snälla, fortsätt blogga!! På annan adress eller vad som helst. Och ta inte bort den här bloggen är du snäll, den har hjälpt och hjälper mig så mycket efter mitt uppbrott. Kan du inte göra en sammanfattning på året imorgon? Hur du mått, hur resan varit, hur du mår nu (om det fortfarande kommer dippar osv)? Kram!

    2014-10-29 | 22:04:11
  • Caroline säger:

    GRATTIS! ha en toppendag :)

    2014-10-30 | 10:46:39
  • Maja säger:

    Grattis på födelsedagen fining!

    2014-10-30 | 10:56:21
  • Cissi säger:

    Grattis!! :)

    2014-10-30 | 15:58:03
  • Gabriella säger:

    Grattis på födelsedagen!

    2014-10-30 | 17:13:52
  • Be säger:

    Grattis! Jag har följt bloggen mer eller mindre slaviskt sedan november förra året, men aldrig kommit för mig att kommentera. Det har varit så inspirerande att följa dig, och rörande, och roligt och intressant - du skriver fantastiskt! Förhoppningsvis hittar jag till din nya blogg på något sätt, om det blir en... All lycka i framtiden! Grattis på födelsedagen och till det nya livet! Lycka till finaste du!!! Hipp hipp hurra!

    2014-10-30 | 18:36:47
  • K- S säger:

    Grattis och stort lycka till! :D

    2014-10-30 | 21:25:15
    Bloggadress: http://dinkelhoppare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: