trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Det finns bara tårar kvar.

Kategori: Allmänt

Gick ut från toaletten, tog på mig jacka och stapplade ut i den friska luften. Försökte andas. Står nu och gömmer mig bakom en hylla på Hemköp. En hylla fylld av sån marsipan jag brukade köpa till honom. Gråter. Jag kniper ihop ögonen med all kraft jag har men jag kan inte stoppa det. Det finns bara tårar kvar nu. Inget annat. Bara tårar.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Kom igen fina du. Ge inte upp när det är som tyngst, du kommer gå så stärkt ur det här. Var med vänner, ta så många fikor du vill. Beskyll aldrig dig själv för vad han har gjort dig. Jag önskar jag var din vän, då hade jag hållt din hand och kramat om dig när det är som tyngst.

    KRAM!!

    Svar: ❤❤❤❤❤
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-18 | 12:44:56
  • Maria säger:

    Kära sötaste du. Lämna masipanhyllan och sikta hellre på det som du själv skulle välja! Ta chansen och unna dej själv något. Väljer du choklad så ska det visst också innehålla sånt som påstås öka välmåendet. Jag har ett jättebra inlägg på tungan men får inte ner det just nu... Min ettåring vaknar vilken sekund som helst. Vill bara skynda mej att säga att jag läser din blogg flera gånger varje dag och hejar på dej. Världens största klyscha, jag vet; att allting händer av en anledning. Men så är jag övertygad om att det är! Livet är faktiskt helt fantastiskt och det har verkligen massor av överraskningar att ge. Varma kramar!

    Svar: Tack fina.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-18 | 12:48:23
  • Ellen säger:

    Åh vännen! Förstår hur jobbigt det är, känner med dej. Önskar jag kunde ta bort all din smärta. Kämpa på du är stark!! Kramar

    Svar:
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-18 | 13:54:55
  • Anonym säger:

    Skicka ett sms o fråga om han verkligen inte ångrat sig?

    Svar: Han bor med henne.
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-18 | 14:31:06
  • Emeli säger:

    Kram på dig gumman!
    Du kommer att klara det här!!!!!!

    Inget gott kan komma ur otrohet, tro mig, de har eller garanterat kommer att få massa problem. Om han har gjort det mot dig kommer han att göra det mot henne.
    Det är inte ens säkert att han är med henne längre, han kanske bara säger det för att det är för pinsamt att erkänna att han är en idiot som kastat bort allt ni hade för ingenting.

    Tänk på dig själv och gör något som du tycker om. Gör något för någon annan som behöver hjälp, hur konstigt det än låter så mår man bra av att hjälpa andra när man själv mår skit.

    Tänker på dig!
    Kram

    Svar: Åh, han är med henne. Jag vet tyvärr det. Försöker göra saker för andra. För det är så som du säger, det känns iaf bra. Kramar
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-18 | 14:51:10
  • Sara säger:

    Tänker på dig. Du kommer klara dig ur det här. Det är endast dag 19.

    Svar:
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-18 | 15:25:36
  • Maja säger:

    Åh vännen, gör så ont att läsa dina ord. Känner var enda ord du beskriver. Jag har själv varit med om en dag då min pojkvän kom helt plötsligt och gjorde slut. Ingen förvarning eller något. Han gjorde bara slut. Hans känslor var bort. Det var bara så. Jag gjorde allt för att försöka få honom tillbaka. Jag gav honom all tid i världen medan jag själv levde i helvetet. Men jag insåg ganska snabbt att det gav mig inget. Verken honom eller mig själv. Alla mina vänner sa att jag skulle tänka på mig själv, vara självisk. Tänka på vad jag vill. Göra saker som jag inte kunnat göra när jag var med honom. Men allt detta var inte i min värld. Jag vill ge honom allt jag har. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna glad igen i hela mitt liv. Precis som du beskriver det. Precis allt. Men en dag min vän då kom jag till en punkt där jag verkligen inte orkade. Orkade inte tänka på att han var endast två kilometer ifrån mig. Så jag bestämde att flytta. Och då gjorde jag mig en tjänst. Jag tog bort allt som har med honom att göra. Och idag snart ett år senare så kan jag säg att jag har kommit över honom men jag ljuger om jag säger att jag inte saknar honom då och då. Men mitt absolut tips till dig är att tillåt dig vara ledsen och arg och allt annat. Bara du kan hantera det och inte göra illa dig själv. För du måste få vara ledsen. Det är okej. För att kunna komma vidare så måste du vara ledsen och gråt så mycket du bara kan. För jag lovar dig att du snart kommer känna dig bättre.

    Jättekram till dig<4

    Svar: Tack Maja. Jag vågar inte flytta. Vill inte flytta från min familj, tryggheten. Kramar
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2013-11-18 | 17:29:24

Kommentera inlägget här: