trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 280 Fortsättning

Kategori: Allmänt

Hår, picknick och PEPP

Sååå. Var precis och lasrade bort hår på bikinilinjen. Huvaligen. Vilken upplevelse. Dock ska sägas att tjejen som gjorde det var fantastisk. Härligt avslappnad och skön. Totalupplevelse: helt okej.

Hörniii. Är så galet pepp på att ses nu!! Förstår inte hur ni kan vara så många och dessutom verka så fantastiskt härliga! Det här blir kalasbra. Det känner jag ändå in i ryggmärgen.

Ser att några av er pratar om att mötas upp i Humlegården redan nu på fredag. Gört säger jag bara!! Tråkigt nog kan just inte jag på fredag eftersom jag fick ett infall förra helgen och bokade in mig och R för att hoppa fallskärm då...! Jepp. Ni läste rätt. På vår femte dejt föreslog jag att vi skulle hoppa fallskärm och trots absolut panikrädsla i blicken svarade han ja. Och på fredag är det så dags.

Men nästa vecka vill jag träffas! Spontant tänker jag någon gång mellan onsdag och lördag. Roligaste dagarna på veckan, helt klart! Och alla ni som inte kan men vill - eftersom detta kommer att bli en sån himla härlig tillställning kommer det säkert att komma fler tillfällen. Liksom. Borde inte dag 365 innefatta både ballonger, musik, tårta och mina underbara medresenärer på denna galna resa...? Svar: Jo, det borde den.

Så. Ska dubbelkolla med systrar, någon enstaka vän kanske och rentav även R. Ikväll spikar vi detaljerna för denna festlighet. Kanske kör jag en "doodle" som någon av er föreslog? Ska undersöka saken. Men nu - lunch med syster och kusin!

Hugs and kisses
//S

Kommentarer

  • Julia säger:

    PERFEKT , jag har äntligen fått min semester då!!!! :D

    2014-08-05 | 15:49:47
  • Caroline säger:

    Känns som att konceptet liksom lite är pick-nick med dig så om du inte kan nu på fredag får vi försöka ett annat datum. Föreslå ett datum vettja. Fredag nästa vecka kanske? :)

    2014-08-05 | 17:19:08
  • A säger:

    Jag är då glad för din skull ❤️❤️

    2014-08-05 | 19:58:25
    Bloggadress: http://motnyalivet.blogg.se
  • Paula säger:

    Alltså jag skulle PÅ RIKTIGT kunna åka ner från Östersund till Stockholm bara för det här, tyvärr kan jag inte nästa helg men styr gärna upp en annan träff lite längre fram så ska jag försöka va med. Vore så roligt att få se vem du är och ge dig en stor kram!

    2014-08-05 | 19:59:02
    Bloggadress: http://livehealthier.blogg.se
  • Hanna säger:

    Doodle är ju fantastiskt bra! Åh vad det ska bli roligt! Hoppas hoppas hoppas att det blir en dag jag kan!

    2014-08-05 | 20:13:56

Kommentera inlägget här: