trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 281

Kategori: Allmänt

Oh no
Nooo. Ångesten. Finaste, finaste, finaste ni. Har jag nu valt ett datum som ytterst få kan?! Fan, förlåt. Jag själv kan ju verkligen när som helst. När som helst. Vill bara att alla som vill ska kunna. Vill inte exkludera någon. Vill inte vara någon dum diktator som bara tar ett datum som passar mig och nästan inga andra. Det är ju ni och inte jag som är poängen med denna träff. Ja, bloggen har handlat om mig, men jag hoppades att träffen skulle få handla om er. Shit. 

Kommentarer

  • Carro säger:

    ha inte ångest, de är säkert flera som kan som inte kommenterat, jag är en av dom! Jag kommer och även min syster som läser din blogg. Det känns ganska läskigt just nu men vilken upplevelse, längtar! :)

    2014-08-06 | 12:06:43
  • Josefine säger:

    Du har ju ganska många läsare så kommer nog vara svårt att få ihop ett datum då alla kan..
    Jag kan den 15.. å andra sidan har jag sällan saker inplanerade så lång tid i förväg ;)

    2014-08-06 | 12:26:32
    Bloggadress: http://idakristinajosefine.se
  • Marie säger:

    Även jag är en sån som inte kommenterat men kommer komma ändå! Och datumet passar mig perfekt :)

    2014-08-06 | 12:26:36
  • S säger:

    Jag bor alldeles för långt iväg tyvärr!! Annars hade jag väldigt gärna kommit:)

    Ett litet förslag bara: vore det inte bättre om alla de läsare som planerar att komma kommenterade det i kommentarsfältet till detta inlägg exempelvis? Så kan både läsare och S få en bild av ungefär hur många som kommer osv?:)

    2014-08-06 | 13:04:50
  • Paulina säger:

    Ha inte ångest, som någon tidigare skrev så är vi många som läser.
    Men ett smart sätt vore ju som jag såg att någon tipsade om att använda den där kalendern där alla får pricka in de dagar de kan. Då ser du också vilken dag flest av oss kan!
    När är förresten dag 365? Så kan man planera redan nu:)

    2014-08-06 | 13:23:02
  • Caroline säger:

    Oroa dig inte, vi blir nog ett litet gäng ändå. Vi kanske blir runt tio stycken (eller fler). Tänk vad härligt, tio främlingar i olika åldrar som vill lära känna varandra och dig och detta enbart genom din fantastiska blogg.

    2014-08-06 | 13:29:33
  • agnes säger:

    oroa dig inte! om det går bra och är kul blir det väl fler träffar?
    jag vet inte om jag kan eftersom jag inte vet någonting just nu, vet inte ens om jag bor i Stockholm nästa vecka. men förhoppningsvis kan jag, skulle vara så fantastiskt att få träffa dig S.

    2014-08-06 | 13:41:41
  • Julia säger:

    Jag och min kompis kommer, vi läser båda din blogg, är båda otroligt nervösa men vafan! MAN LEVER BARA EN GÅNG!!

    2014-08-06 | 13:44:43
  • Emma säger:

    Jag kan det datumet men inte denna så tror framförallt framförhållning är bra. Verkligen inte denna vecka iaf då många är på semester- läs jag.

    2014-08-06 | 14:14:10
  • emma med litet e säger:

    till nästa gång (kanske årsdagen?): doodle!

    http://doodle.com/sv/

    2014-08-06 | 14:28:19
  • S säger:

    Även jag kan nog komma! Gud varför tycker man sånt här är läskigt liksom? Kan någon förklara...alla härinne verkar himla goa och ändå blir nervös :)

    2014-08-06 | 14:46:48
  • sonja säger:

    jag kan inte den 15, är bortrest. men det kommer ju årsdagen sen också! :)

    ett annat tips ist för doodle (om alla ska pricka i massa dagar blir det massa jobb för alla att se vilka dagar man kan) är att du väljer några olika tidpunkter så får alla liksom kommentera vilken gång man röstar på. :) fast det kanske är så doodle funkar, vad vet jag ;)

    2014-08-06 | 16:24:50
  • Sandra säger:

    Jag funderar starkt på att ta ledigt då :). Och boka hotell. Vill ju så gärna träffa alla härliga tjejer. Jag får göra en stockholmstripp av det helt enkelt!

    2014-08-06 | 19:31:27
  • Isa säger:

    Jag kan :)

    2014-08-06 | 20:16:26
  • Astrid säger:

    Jag kan den 15 iaf, kommer bli jättekul! :)

    Kram / Astrid

    2014-08-06 | 21:03:23
  • Anna säger:

    Jag kommer! Gu va fint!

    2014-08-06 | 21:39:39
  • Andrea säger:

    I'll be there, om jag törs när det väl kommer till kritan! Som någon påpekat tidigare: även om vi bara blir ett "litet" gäng så är det ändå en fantastisk grej.

    2014-08-06 | 23:17:09
  • T säger:

    Kanske hunnit ta mig till Stockholm, om än lite senare på kvällen men om ni håller på några h så, åh skulle gärna komma i så fall :)

    2014-08-07 | 07:14:55
  • Sophie säger:

    Jag kommer, utan tvekan! :)

    2014-08-07 | 17:13:22
  • Pauline säger:

    Kan du inte ha en träff både på fredagen och på lördagen? :) hade ju varit toppen för sitter just nu och är sur på mig själv för att vi kommer till Stockholm först på lördagmorgon och inte tolv timmar tidigare så jag kunde vara med... Har ju läst din blogg från start så hade varit så fruktansvärt kul om jag hade kunnat vara med..!

    2014-08-07 | 20:24:19
  • Anonym säger:

    Kom till Gustav Adolfs torg sedan, Hoffmeastro och Manu Chao spelar på Stockholms Kulturfestival. Det bästa är att det är en gratis konsert. 😀

    2014-08-07 | 21:06:01

Kommentera inlägget här: