trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 303

Kategori: Allmänt

Inget särskilt

Många långa timmar på jobbet igår. Längtande och trånande efter den där R. Så var känslan ända fram till lunch. Sen blev jag överhypad. Skulle ta en lunchpromenad. Gick till godisaffären. Åt godis. Försökte bjuda bort det. Åt lite till. Försökte desperat pracka på min omgivning det. Åt ännu mer. Godiset tog sedermera slut och jag fick iväg mina sista mail.

Gjorde en jäkla jätteinsats de sista 17 minuterna när min chef från ingenstans ville ha leverans direkt istället för morgonen efter vilket var det tidigare beskedet. Bra S. Bra, bra.

Idag har jag haft mindre att göra. Lite småsaker, men inget akut. Fixat med present till en kollega som ska åka till Frankrike. Nu sitter jag på AW med en massa människor och har det fint. Ska snart ramla hem och sova. Behöver det. Hoppas att ni har en fin torsdag bästa ni.

Kommentarer

  • Stephanie säger:

    Hej!
    Älskar din blogg och har läst sen dag 1!
    Du är så grym och bra och längtar tills det blir en ny träff =) Har precis flyttat till Sthlm där jag just nu pluggar till Digital Kreatör - Interactive Communication på Berghs.
    Kolla in min blogg - Digitala Spekulationer
    och skriver mycket om dagarna på skolan och kommunikationsvärlden in general.

    Kram
    Stephanie

    2014-08-30 | 11:22:12
    Bloggadress: http://stephaniewgodee.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: