trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Hej från R

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!

Eh alltså. Nu är det R som skriver. TACK alla ni som var med och sa hej i parken i fredags. Måste erkänna att det var lite stressande där ett par minuter – men mest superkul. Alltså skitroligt, spännande och härligt. Verkligen!

Så. Alltså. Vad gör jag här? Det jag tänkte skriva är väl en kort rad om allt det där som har att göra med

”Hur är S som person?”
”Kommer det bilder från träffen?”
”Hur ser hon ut??”

Egentligen allt det där rätt privata. Som knasigt nog ibland kan upplevas lite hetsigt på den här sidan skärmen.

Jag förstår VERKLIGEN att det inte alls är så det är menat. Alltså. Alla ni som skriver fina och nyfikna saker är ju på samma sida som S. Det vet jag. Det vet nog hon också. Jag vet att ni alla bara vill väl, är lite nyfikna och pepp på att se hur det var. Men för S (utan att försöka mig på att gissa allt för mycket hur hon tänker) som jag nu hänger med mest hela tiden så kan det bli en stress. Även fast det inte är tänkt att vara det.

Knäppt, eller hur. Men så är det.

Som ni märker så kan jag inte riktigt göra den här bloggen rättvisa. Jag kan liksom inte få ur mig saker på samma sätt som S. Det här var bara ett försök att skriva något hastigt, lite i förebyggande syfte - så ni förstår lite hur jag tänker. Alltså vad jag tänker när jag ser hur S lite stressat kan jaga upp sig över en kommentar eller fråga som hon inte riktigt vet hur hon ska hantera.

Igen, jag vet efter den där helt asbra träffen i parken att vi alla på något sätt är på samma sida. Och att det bara är nyfikenhet som får några att skriva eller fråga om det personliga. Det bara landar lite tokigt ibland. 

Tror det är lite därför bloggen var, är och kommer förbli anonym.

Hm. Förlåt för det här svamliga inlägget på en annars (vad jag förstår) super blogg. Jag vet faktiskt inte ens vad den heter – och vill heller inte riktigt veta. Det känns inte som den är skriven för mig. Jag skriver det här i word och hoppas S vill lägga upp det någon gång. Det skulle i alla fall göra mig lite lugnare.

Men ta det från någon som vet. 

S är fantastisk. Underbar. Alldeles bäst i hela världen. Är så jävla glad över att hon vill vara med mig och jag hoppas det alltid kommer vara så.

R

Kommentarer

  • Larah säger:

    Gulligt skrivet,,ta hand om varann,,massa kärlek<3

    2014-08-17 | 15:41:39
  • agnes säger:

    Åh vad fint skrivet!
    Det var jättetrevligt att träffa dig också R! Så kul. Du verkar vara en så otroligt bra kille för S, och ni var väldigt fina ihop. kram<3

    2014-08-17 | 16:29:55

Kommentera inlägget här: