trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Regn

Kategori: Allmänt

Jo men precis. Va härligt. Står under ett tak med stora röda märken på axlarna. Släpar på vad som känns som tio ton grejer och förbannar de stackars små regndroppar som faller från himlen. Bra beslut att ta med halva lägenheten till humlan S, superduperbra beslut. I vart fall. Regnmolnet drar bort, det sätter jag pengar på, och alldeles snart famlar jag runt i Humlegården och letar tak. Haha. Tryckte just i mig två köpta lakritsbrownies med alla dessa påsar runt mig. Mitt på gatan. Måste se mycket märklig ut just nu. Mycket, mycket märklig.

Kommentarer

  • Karin säger:

    Vilken tid var det tänkt att det hela ska börja? Tänkte försöka ansluta lite senare, runt 17.30?

    /"Trogen läsare som aldrig tidigare kommenterat på en blogg men som kände att detta kanske är precis vad hon behöver som nybliven singel"

    Svar: 16.30! Men du är varmt välkommen 17.30!
    trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

    2014-08-15 | 15:15:30
  • S säger:

    Hum...får för mig att det var 16.30! Men jag kan ha fel...

    2014-08-15 | 15:17:41
  • agnes säger:

    kommer snart och joinar dig :)

    2014-08-15 | 15:20:01
  • Astrid säger:

    Nu är det sol igen och jag är på väg in till stan! Ses snart :) Kram

    2014-08-15 | 16:19:19

Kommentera inlägget här: