trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Very. Mind. Blowing.

Kategori: Allmänt

Ni vet den där episoden i Sex and the city när Miranda upptäcker att hon kommer i sina ”skinny jeans”? Well, jag är i mina. Jag har väl kunnat ha dem förut också, men bekvämligheten har varit minimal eller ännu mindre. Jag har i princip sett ut att ha jordens värsta träningsvärk varje gång jag har haft dem på mig. Vilket inte har varit långa stunder.

Idag satte jag på mig de där jeansen i kombination med ett par högklackade boots. Spegelbilden som mötte mig gjorde mig nästan chockad. Mina korta korvben såg ut som världens längsta mest välsvarvade spiror. Min syster tog till och med fram kameran. Hurra för illamående, ångest och hopplöshet! Nej, skoja bara. Men med den mängden nutella jag har stoppat i mig de senaste veckorna är det banne mig ett under att mina skinny jeans passar så bra. Ett under mitt i all djävulskap. Och det undret visade jag upp i mataffären av alla exotiska ställen. Ja, ni förstår säkert att hela upplevelsen var mind blowing. Very. Mind. Blowing.

Kommentarer

  • Anne säger:

    Åh, grattis till lite glädje mitt i allt elände. :D I know the feeling, jag gick ner 24 kg när min kille dumpade mig. Det bara rasade av. Jag hade en del att ta av kan jag tillägga. Best feeling! Att all misär faktiskt kan bidra med något positivt..

    2014-02-13 | 18:33:43
  • Sofie säger:

    Men alltså, jag skämtar inte, jag såg PRECIS det avsnittet, haha! Det tog slut för typ 2 minuter sen och så skulle jag bara in och kika bloggar innan jag fortsatte med nästa!

    2014-02-13 | 19:50:37
    Bloggadress: http://annasofiekarlsson.sajk.com
  • Emma säger:

    Haha du är kul!:)

    2014-02-13 | 20:12:20
  • Linda säger:

    Yey! Mataffären är lika bra som vilken annanstans som helst ju =P

    2014-02-14 | 20:00:37

Kommentera inlägget här: