trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 338

Kategori: Allmänt

Yatzy
Sitter på mexikansk supermysig snabbmatsliknande restaurang. Jag och R spelar middags-yatzy! I potten ligger vem som ska fixa fredagsmyset. R, jag eller båda tillsammans. Härnäst blir det yatzy om vart vi drar på weekend. R har gjort ett färgglatt papper där han har klistrat upp poängbladet. Han är så fin. Så bra och fin på alla sätt och vis. Fan, vad jag älskar honom.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Underbart! :)

    2014-10-02 | 21:37:08
    Bloggadress: http://lifetale.blogg.se
  • Emma säger:

    Så mysigt inlägg! Samtidigt som jag blir glad för dig skull så blir jag också avundsjuk, men samtidigt blir jag även glad för min skull och alla andra singlar som längtar efter kärlek, för du och dina texter visar verkligen att den kärlek vi alla drömmer om finns där ute! Ibland kan jag bli helt lycklig i kroppen av att bara veta att jag har all den kärleken framför mig, att det på riktigt kommer komma en man som jag kommer älska av hela mitt hjärta, samtidigt som han älskar mig lika mycket tillbaka. Är inte det helt fantastiskt? Att vi alla kommer hitta denna någon, eller kanske många "någon". Livet är banne min något av det vackraste som finns och till min blivande man som jag ännu inte har träffat, jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig!

    2014-10-02 | 23:58:43
  • Vilma säger:

    Shit pommes det är mindre än en månad kvar tills det har gått trehundrasextiofem dagar!
    Gud vad härligt att höra att det är så bra i ditt liv. R verkar vara världsbäst. Ha en underbar helg!

    2014-10-03 | 17:16:07
  • M säger:

    Härligt S! Hoppas helgen fortsätter vara fantastisk!
    Krsm M

    2014-10-04 | 19:51:27
    Bloggadress: http://plockaihopmig.blogg.se
  • WTII? säger:

    Men shit va nice med yatzy, vem vann till slut?

    2014-10-05 | 21:32:46
    Bloggadress: http://whattimeisit.blogg.se
  • Tinis - en humorblogg säger:

    Åh, vad mysigt:) Så himla kul för dig!

    2014-10-06 | 11:33:28
    Bloggadress: http://tinis.me

Kommentera inlägget här: