trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 316

Kategori: Allmänt

En massa gäster
Bjöd in ena systern min på tacos. Hon har gjort en massa undersökningar på sjukhuset idag och jag tänkte att hon kanske behövde muntras upp. Ett, tu, tre så råkade hela familjen bli inbjuden. Härligt! Nu är jag på väg hem och sitter och funderar på hur jag ska utsträcka maten jag har till fler än dubbelt så många jag hade tänkt den till. Som tur är jag något av en expert på just det. Att leta fram bra grejer ur kylskåp och skafferi, det är nästan en av mina supertalanger faktiskt. Dessutom blir det tacos vilket ju nästan ger obegränsat med spelutrymme... Fantasitacos deluxe coming up!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Underbart! Man ska kunna trolla iaf lite i köket =)

    2014-09-11 | 22:22:01
    Bloggadress: http://lifetale.blogg.se

Kommentera inlägget här: