trehundrasextiofemdagarnu.blogg.se

En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig.

Dag 329

Kategori: Allmänt

Fan
Har tittat på mobilen en stund nu. Tittat men inte fått till något. Inte ens de här orden kommer särskilt lätt ur mina fingrar. Så: det blir inget jäkla inlägg idag. Fasiken. Är arg på något sätt. Vet inte varför. Eller jo. Det vet jag kanske. Men har ingen lust att tänka på det. Fan. Fan. Fan.

Kommentarer

  • alexandra säger:

    35 dagar kvar:)

    2014-09-24 | 09:19:11
  • Matte säger:

    Jag älskade din blogg. Har följt den slaviskt från första dagen. Men nu de senaste veckorna så blir jag helt stressad över dina inlägg. Allt är hela tiden upp och ner. Ena dagen toppen och du verkar sväva bland moln, nästa sekund så himla nere och allt är skit. Känns som en berg och dal bana. Man hänger inte riktigt med! Går så himla fort! Hur mår du egentligen?

    2014-09-24 | 13:10:38
  • Linnea säger:

    Hej gå in och läs mitt senaste inlägg om självkänsla, mina tankar osv, och släng gärna i en kommenter, skulle betyda mycket, kram :)

    2014-09-24 | 16:13:27
    Bloggadress: http://linneaoline.blog.se
  • Amanda Forsman säger:

    Hoppas allt blir bra och att du får en riktigt bra fortsatt helg! :)

    Vore så himla snällt om du ville kolla in min blogg! Och kolla jättegärna in en sida jag rekomenderar i mitt senaste inlägg!
    Kram!♥

    2014-09-24 | 16:45:44
    Bloggadress: http://amandaforsman.blo.gg
  • Matte säger:

    Är det inte så för oss alla periodvis..?

    2014-09-24 | 20:45:51
  • S@ säger:

    Ovanstående kommentar var till Matte, av S.
    Skrev lite fel!

    2014-09-24 | 20:47:19
  • Matte säger:

    Jo klart det är så men känns som om att det har varit så för dig ett ganska bra tag nu. Ungefär sedan du blev medlem i Tinder. Alltså ta det inte fel för visst var det typ det bästa som hände dig, jag är glad att du mår bättre och har typ kommit över dansken. Men jag tänker att om JAG, en liten fjuttig läsare, blir stressad av din blogg så kanske du kommer gå in i väggen snart. Men du vet säkert bättre. Må bra iallafall!

    2014-09-25 | 10:00:35

Kommentera inlägget här: